نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

با فرزندان تانوس در فیلم Avengers: Infinity War بیشتر آشنا شوید

در این مقاله به معرفی چهار فرزند تانوس در فیلم Avengers: Infinity War می‌پردازیم و با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. 

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را فاش کند.

مارول تاکنون اطلاعات چندانی از فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) منتشر نکرده است و تا به امروز در حفظ اطلاعات این فیلم موفق بوده است. با این حال، در نمایشگاه D23 امسال اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر و سرانجام از طرح نهایی فرزندان تانوس در این فیلم رونمایی شد. فرزندان تانوس در واقع همان گروه فرقه سیاه (Black Order) هستند که شایعات حضور آن‌ها در این فیلم پیش از این نمایشگاه منتشر شده بود. پیش از این، مارول با نمایش یک اکشن فیگور رسما از ظاهر و شکل شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War رونمایی کرده بود. کوروس گلایو، پروکسیما میدنایت، ایبانی ماو و بلک دورف، چهار عضو گروه فرقه سیاه هستند که به عنوان فرزندان تانوس در این فیلم حضور خواهند داشت.

گروه فرقه سیاه با وجود اینکه شخصیت‌های نسبتا جدیدی در دنیای کامیک هستند، اما خوانندگان کامیک با این گروه آشنایی دارند و گروه نسبتا شناخته شده‌ای به شمار می‌روند. این شخصیت‌ها توسط جاناتان هیکمن خلق شده‌اند و برای جمع آوری سنگ‌های بی‌نهایت و تکمیل دستکش بی‌نهایت، به تانوس کمک می‌کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد ریشه فرزندان تانوس در فیلم Avengers: Infinity War داده نشده است، اما قطعا حضور مهم و پر رنگی در این فیلم خواهند داشت و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار مشاهده نحوه مبارزات آن‌ها با اعضای انتقام جویان هستند. در ادامه این مقاله بیشتر با این شخصیت‌ها آشنا می‌شویم و به نقاط ضعف و قوت آن‌ها نیز می‌پردازیم.

Avengers: Infinity War

بلک دورف (Black Dwarf)

اگر تانوس بخواهد در استراتژی جنگی خود به یک مکان غیر قابل نفوذ حمله کند و نیاز به یک تانک داشته باشد؛ هیچ شخصیتی بهتر از بلک دورف برای این کار وجود ندارد. این شخصیت فوق العاده عضلانی است و قدرت بسیاری دارد و دارای یک ذره پنهان غیر قابل نفوذ نیز هست. سلاح محبوب او یک تبر غول آسا است. در دنیای کامیک، زمانی که تانوس به شهر پیشرفته واکاندا حمله می‌کند، او بلک دورف را مثل یک خمپاره به سمت شهر پرتاب می‌کند. بلک دورف برادر کوروس گلایو است و احتمالا مانند دنیای کامیک مسئولیت حمله به واکاندا را بر عهده خواهد داشت.

در نگاه اول او شاید شبیه به هالک باشد، اما ظاهری ترسناک‌تر و اندامی بزرگ‌تر دارد و حتی از تانوس نیز بزرگ‌تر است. با این حال، او چندان باهوش نیست و تنها هدفش نابودی و کشتن است. در دنیای کامیک، بلک دورف توسط رونان کشته می‌شود، اما در دنیای سینمایی مارول، رونان در فیلم Guardians of the Galaxy کشته شده است و انتظار می‌رود زمانی که بلک دورف به واکاندا حمله می‌کند، پلنگ سیاه و سربازان وفادارش با او مقابله و از کشور دفاع کنند. در حال حاضر می‌دانیم که تری نوتری بدلکار کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island، بدلکاری و موشن کپچر شخصیت بلک دورف را در فیلم Infinity War بر عهده دارد.

Proxima Midnight Avengers

پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight)

از آنجایی که اعضای گروه فرقه سیاه در دنیای کامیک بیش از چهار نفر هستند، انتظار حضور هر شخصیتی از این گروه در فیلم Infinity War برای کمک به تانوس وجود داشت. به لطف تصاویری که از محل تولید و فیلمبرداری این فیلم در اسکاتلند منتشر شد، حضور شخصیت پروکسیما میدنایت در این فیلم به راحتی قابل تشخیص بود. حال مارول رسما حضور این شخصیت را در فیلم Infinity War تایید کرده است. توانایی بالای مبارزه، توانایی رهبری، هوش بالا، چابکی و استقامت در رقابت‌ با دیگران، از جمله ویژگی‌های شخصیت پروکسیما میدنایت است. با در نظر گرفتن اعضای دیگر گروه، میدنایت از توانمندترین و بی‌رحم‌ترین اعضا و جنگجویان گروه فرقه سیاه است.

سلاح میدنایت توسط تانوس ساخته شده است. این سلاح از برخورد سپر خورشیدی با سیاه چاله فضایی ساخته شده و زمانی که پرتاب شود، به انرژی تبدیل می‌شود و میدنایت می‌تواند آن را کنترل کند. این سلاح که شبیه نیزه است، بسیار سمی نیز هست و دشمنان را به راحتی فلج می‌کند و حتی این سلاح می‌تواند به راحتی هالک را از پای در بیاورد. در دنیای کامیک و اتفاقات اینفینتی، او به آتلانتیس می‌رود تا با نامور بجنگد، اما می‌دانیم که نامور در دنیای سینمایی مارول حضور ندارد و باید دید که در فیلم Infinity War قرار است با چه شخصیت‌هایی بجنگند، اما اگر فکر می‌کنید که پروکسیما میدنایت بی‌رحم‌ترین و کشنده‌ترین شخص گروه فرقه سیاه و فرزندان تانوس است؛ بهتر است کمی صبر کنید تا با شوهر او آشنا شوید! هنوز بدلکار میدنایت در این فیلم معرفی نشده است.

corvus glaive in Avengers: Infinity War

کوروس گلایو (Corvus Glaive)

کوروس گلایو نامش به تنهایی نشان می‌دهد که چرا او شوم‌ترین سرباز و سلاح تانوس برای حمله و فتح هر سیاره است. او دست راست تانوس است و به نظر می‌رسد که گلایو در فیلم Infinity War ثابت خواهد کرد از نظر بی‌رحمی از تانوس دست کمی ندارد. او ممکن است چابکی یا قدرت دو عضو دیگر فرقه سیاره را نداشته باشد، اما ذهن گلایو دست‌کاری شده و او به یک برنامه‌ریز قهار جنگی تبدیل شده است. گلایو رهبری اکثر حمله‌های تانوس را بر عهده دارد و به نوعی او رئیس گروه نیز محسوب می‌شود. گلایو وفادارای شدیدی نیز نسبت به تانوس دارد.

احتمالا شاهد همکاری گسترده میان گلایو و همسرش پروکسیما میدنایت در نبردهای فیلم Infinity War خواهیم بود. او احتمالا طراح حملات تانوس به زمین یا سیاره‌های دیگر خواهد بود و قطعا تانوس حساب ویژه‌ای روی وی باز خواهد کرد. البته گلایو یک سلاح استثنایی و فوق العاده نیز دارد و تا زمانی که او این سلاح را در دست دارد، انتقام جویان نمی‌توانند او را از بین ببرند. سلاح او هر چیزی را می‌تواند بشکافد و نابود کند. همچنین این سلاح به گلایو قدرت نامیرایی می‌دهد و تا زمانی که او این سلاح را در دست دارد و هر زمانی که کشته شود، می‌تواند دوباره زنده و با انتقام جویان مبارزه کند. بدلکار گلایو نیز تاکنون معرفی نشده است. 

Avengers: Infinity War

ایبانی ماو (Ebony Maw)

در حال حاضر شاید فکر کنید که اعضای فرقه سیاه بیش از حد قدرتمند یا ترسناک هستند یا حتی شاید فکر کنید که آن‌ها مثل یک شخصیت بی‌‌اراده به تانوس خدمت می‌کنند، اما این گروه دارای یک شخصیت بسیار باهوش نیز هست. ایبانی ماو باهوش‌ترین عضو گروه فرقه سیاه است و بسیار زیرک و خطرناک است. او در اکثر مبارزاتش به‌جای تکیه روی قدرت و توانایی فیزیکی، از مغز و هوش بالای خود استفاده می‌کند تا دشمنان خود را مطیع فرمان‌های شوم خود کند. ایبانی به راحتی می‌تواند روی هر شخصی تاثیر بگذارد و بعید نیست که او زمزمه جمع آوری جنگ بی‌نهایت را زیر گوش‌های تانوس خوانده باشد.

در دنیای کامیک، ایبانی ماو توانسته بود که دکتر استرنج را مطیع فرمان‌های خود کند تا بتواند اطلاعات بسیار مهمی را برای تانوس جمع آوری کند. او شخصیت غیر قابل پیش بینی است و شخصیت دوگانه‌ای دارد و به نوعی وی می‌تواند خطرناک‌ترین عضو گروه تانوس باشد. در تصاویری که چند هفته پیش منتشر شد، به نظر می‌رسد که ایبانی در حال مبارزه با دکتر استرنج است و موفق شده که او را شکست دهد تا سنگ زمان را از او جدا کند. بدلکار ایبانی نیز تاکنون معرفی نشده است. 

Avengers: Infinity War

سوپر جاینت (Supergiant) دیگر عضو گروه فرقه سیاه است که ظاهرا در فیلم Avengers: Infinity War حضور ندارد. این گروه قرار است با منشا نسبتا متفاوتی در این فیلم معرفی شوند و قرار است به عنوان فرزندان تانوس در فیلم حضور داشته باشند. البته آن‌ها فرزندان واقعی تانوس نیستند و مانند نبولا و گامورا، فرزند خوانده‌های این تایتان دیوانه خواهند بود. از ظاهر این چهار شخصیت در نمایشگاه D23 رسما رونمایی شد که شاهد تغییراتی در ظاهر این چهار شخصیت نسبت به نسخه کامیک آن‌ها هستیم. با این حال، باید منتظر اطلاعات بیشتری از فرزندان تانوس در این فیلم باشیم و ممکن است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود. انتظار می‌رود این گروه در فیلم بعدی Avengers نیز بازگردند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده