نویسنده: محمود محرابی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

تریلر جدید بازی Gundam Versus با محوریت حالت‌های مختلف بازی

باندای نامکو اخیرا تریلر جدیدی از بازی Gundam Versus منتشر کرده که حالت‌های مختلف آن را نشان می‌دهد.

شرکت باندای نامکو تریلر جدیدی از بازی پر سر و صدای Gundam Versus منتشر کرد. در این تریلر  حالت‌های مختلفی که در این بازی وجود دارد، نمایش داده می‌شوند. این حالت‌ها شامل مسابقه تک نفره در مقابل هوش مصنوعی، Co-op آنلاین، مسابقه تک به تک، دو به دو و ۳ به ۳ می‌شوند که در این ویدیو می‌توان بیش‌تر با آن‌ها آشنا شد.

مجموعه Gundam در ژاپن محبوبیت بسیار زیادی دارد. اگر به منطقه‌ی آکیهابارا در توکیو بروید، همیشه می‌توانید افراد زیادی را ببینید که در حال تجربه آخرین نسخه از این بازی روی دستگاه‌های آرکید هستند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. بالاخره این بازی محبوب به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و نکته جالب اینکه بازی حتی در کشور‌های غربی نیز منتشر خواهد شد. 

در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، تریلر سینمایی بازی Gundam Versus در گذشته نمایش داده شده بود. علاوه بر آن یک تریلر در مورد گیم‌پلی بازی نیز در جریان نمایشگاه بازی توکیو پخش شده بود. هفته‌ی گذشته در جریان همایش Anime Expo تاریخ عرضه‌ی بازی برای نسخه‌ی انگلیسی مشخص شد. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۷ مهر ماه عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر حالت‌های مختلف بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده