// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

بازی Motorsport Mananger Mobile 2 برای آیفون منتشر شد

استودیو Playsport Games با انتشار تریلری، بازی Motorsport Manager Mobile 2 را برای دستگاه‌های iOS منتشر کرد.

بازی آیفون Motorsport Manager Mobile 2 که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۴ توانست محبوبیت خاصی را به خود اختصاص دهد، در جدیدترین اخبار بازی موبایل در فروشگاه اپ‌ استور منتشر و قابل دسترس شد. استودیو پلی‌اسپورت گیمز (Playsport Games) ضمن اعلام این خبر تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نگاهی به محتوای آن بیاندازید.

| |

بازی Motorsport Manager Mobile 2 همانند نسخه پیشین خود در سبک شبیه‌ساز و مدیریت مسابقات رانندگی طراحی شده است و به شما اجازه می‌دهد که با تشکیل تیم خود به مسابقات بزرگ بپویندید. شما در این بازی با استخدام کردن رانندگان تیم خود را گسترش می‌دهید و به توسعه اتومبیل‌های خود ادامه می‌دهید تا بتوانید از سری مسابقات اروپایی به مسابقات جهانی موتور‌اسپورت راه پیدا کنید.

از ویژگی‌های جدیدی که در نسخه دوم بازی Motorsport Manager Mobile دیده می‌شود باید به طراحی قطعات اتومبیل‌ها، حالت‌های موتور ماشین، بخش حمایت مالی گسترده و تنظیمات دیگر، اشاره کرد.

 در ادامه می‌توانید بازی ماشین سواری Motorsport Manager Mobile 2 را از فروشگاه اپ‌ استور با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری و با حجم ۵۷۰ مگابایت دانلود کنید.

دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده