// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Marvel Powers United VR، پروژه واقعیت مجازی مارول معرفی شد

بازی Marvel Powers United VR در جریان رویداد D23 با انتشار تریلری معرفی شد و قصد دارد طرفداران مارول را به دنیای واقعیت مجازی دعوت کند.

بازی Marvel Powers United VR یک پروژه واقعیت مجازی جدید است که برای هدست آکیولس ریفت توسعه داده می‌شود. بر طبق جدیدترین اخبار بازی از نمایشگاه D23، این بازی در غرفه سرگرمی‌های این همایش به واسطه‌ی تریلری معرفی شد. در این تریلر شاهد بازیگرانی هستیم که با گذاشتن هدست واقعیت مجازی بر سرشان به قهرمانان داخل بازی تبدیل می‌شوند.

توسعه این بازی را استود‌یو‌های آکیولس وی آر، مارول و سانزارو گیمز بر عهده گرفته‌اند و گویا این اثر از سه قهرمان قابل بازی بهره‌ می‌برد. بازی همچنین از سه بازیکن همزمان در بخش همکاری چندنفره (Co-op) پشتیبانی می‌کند. یکی از شخصیت‌هایی که در این ویدیو معرفی شد Hulk است که برای مبارزات تن‌به‌تن در نظر گرفته شده است و در آن سو شاهد Rocket Raccoon هستیم که به واسطه‌ی سلاح‌های خود از دور به دشمنان حمله می‌کند. آخرین شخصیت این بازی Captain Marvel است که از هر دو قابلیت بهره‌ می‌برد که به شما اجازه می‌دهد تا از فواصل نزدیک و دور به مبارزات خود ادامه دهید.

همچنین در انتهای ویدیو شاهد سگی هستیم که همانند کاراکتر Lockjaw است و احتمال می‌رود شخصیت‌های دیگری نیز در این بازی جای گرفته باشند. یکی از مواردی که سازندگان در بخش تبلیغات روی آن مانور داده‌اند این است که این بازی بیش از ۱۰ قهرمان را در خود جای داده است که شامل کاراکتر‌هایی می‌شود که از کامیک‌های محبوب انتخاب شده‌اند.

این بازی به طور انحصاری برای هدست آکیولس ریفت در حال توسعه است و هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی واقعیت مجازی Marvel Powers United VR را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده