// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تریلر هنگام عرضه بازی Theseus منتشر شد

استودیو Forge Reply در آستانه عرضه بازی واقعیت مجازی Theseus برای پلی‌استیشن VR، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فورج‌ ریپلای (Forge Reply) تاریخ عرضه پروژه واقعیت مجازی خود را که بازی Theseus نام دارد، مشخص کرد. در این راستا این بازی اکشن و ماجراجویی در تاریخ ۴ مردادماه (۲۶ جولای) برای هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن VR عرضه خواهد شد.

به گفته سازندگان، این بازی از افسانه‌های قدیمی یونانی مربوط به Minotaur الهام گرفته است؛ موجودی که نیمی از آن انسان است و نیمی دیگر گاو. در این بازی کاربران سفر خود را در Labyrinth آغاز می‌کنند؛ جایی که در افسانه‌ یونانی‌ها به دست پادشاه این اسطوره ساخته شده است. شما در حین گام برداشتن در راهرو‌های دنیای این بازی با موجودات مختلف روبه‌رو خواهید شد و مقصدتان در انتها به مرکز Labyrinth ختم خواهد شد که در آن با خود Minotaur روبه‌رو خواهید شد. سازندگان با این بازی بیشتر خواسته‌اند که داستان این افسانه را به واسطه‌ی صحنه‌های سینمایی بازگو کنند و کاربران را با آن بیشتر آشنا کنند.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر هنگام عرضه بازی Theseus را نیز منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید تماشا کنید. از طرفی سازندگان هنوز این بازی را قیمت‌گذاری نکرده‌اند و معلوم نیست که آیا این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و آکیولس ریفت نیز پورت خواهد شد یا خیر.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده