نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی موبایل Pauli's Adventure Island این هفته برای آیفون منتشر می‌شود

بازی پلتفرمر Pauli's Adventure Island، پس از انتشار روی اندروید، هفته جاری (پنجشنبه) برای پلتفرم iOS نیز منتشر می‌شود.

بیش از یک سال است که دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قادرند بازی پلتفرمر دوبعدی Pauli's Adventure Island را روی تبلت یا تلفن‌های هوشمند خود تجربه کنند. اکنون استودیو HEJVISJ، سازنده بازی، اعلام کرد که این اثر در هفته جاری برای پلتفرم‌های iOS و ویندوز 10 نیز منتشر خواهد شد. بازی اندروید و آیفون Pauli's Adventure Island شما را در نقش خرگوش‌هایی جوان با نام‌های «پائولی» و «گِمی» در موقعیت ریشه‌کن کردن یک تهدید مکانیکی برای دنیای آنها قرار می‌دهد.

همان‌طور که در تریلر منتشر شده از بازی در زیر مشاهده می‌کنید، در موارد زیادی از ساخته‌های کلاسیک مانند بازی Super Mario Bros الهام گرفته شده است؛ به‌صورتی که می‌توانید به روی دشمنان بپرید یا به آنها ضربه بزنید و پس از آن، از پوسته یا صدف باقی‌مانده از آنها برای نابودسازی دیگر دشمنان استفاده کنید.همین‌طور باس‌فایت‌های آخر هر مرحله یادآور بازی Sonic the Hedgehog هستند.

برای دانلود از سایت آپارات اقدام کنید

بازی Pauli's Adventure Island دارای بیش از ۳۰ مرحله متفاوت در چهار جهان گوناگون است. در طول مراحل نیز تعداد زیادی موارد قابل جمع‌آوری مانند ستاره و شبدر وجود دارند که به بازیکن اهداف بیشتری از صرفا تکمیل کردن مراحل ارائه می‌دهد. Pauli's Adventure Island یک بازی رایگان است که البته استفاده رایگان از آن مشمول مشاهده بخش تبلیغات می‌شود. شما می‌توانید با یک‌بار پرداخت هزینه ۲ دلار از بخش خرید درون برنامه‌ای، این تبلیغات را حذف کنید. نسخه ویندوز 10 بازی نیز از ابتدا با قیمت ۲ دلار به‌فروش می‌رسد. طبق برنامه‌ریزی‌ها، این بازی پنج‌شنبه همین هفته روی فروشگاه اپ استور منتشر خواهد شد و دقیقا مصادف با آن، نسخه اندروید بازی یک بروزرسانی هیجان‌انگیز با محتویات افکت‌های صوتی بیشتر، گرافیک پیشرفته‌تر و خط داستانی گسترش یافته مربوط به نسخه مالتی-پلتفرم را دریافت خواهد کرد. 


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده