// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

دو تریلر جدید از بازی موبایل Fightlings منتشر شد

استودیو Thoughtfish با انتشار دو تریلر جدید، محتوای بیشتری از بازی اندروید و آیفون Fightlings که در سبک کارتی طراحی شده است، نشان می‌دهد.

بازی کارتی Fightlings‌ که در سبک کارتی یا همان CCG طراحی شده است چندی پیش برای پلتفرم های آیفون و اندروید معرفی شد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو تات‌فیش (Thoghtfish) دو تریلر جدید از این بازی منتشر کرد که گیم‌پلی و محیط این بازی را نشان می‌دهد. شما در این بازی برای اینکه بتوانید نیرو‌های خود را در بازی احضار کنید باید به طبیعت بروید و با جمع‌آوری منابع، نیرو‌های خود را آماده کنید تا بتوانید در مقابل حریفان خود پیروز شوید. منابعی را که از طبیعت پیدا می‌کنید نه تنها آنها را به موقعیت شما لینک می‌کند بلکه به آب و هوا و همچنین زمان نیز اعمال می‌کند.

ترکیت دو سبک کارتی و موقعیتی بسیار جالب به نظر می‌رسد، البته این امر به تعداد بازیکنان نیز مربوط می‌شود که این ارزش را داشته باشد که شما برای بازی کردن از منزل خارج شوید، در غیر اینصورت شما ناکام به منزل برخواهید گشت. این بازی هم‌اکنون در هلند به طور محدود (SoftLaunch) منتشر شده است و قرار است در آلمان، استرالیا و سویس نیز منتشر شود.

در ادامه می‌توانید دو تریلر یاد شده را تماشا و دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

تریلر بازی Fightlings‌

| |

تیزر گیم‌پلی بازی Fightlings‌

| |


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده