// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تریلر جدید بازی Spider Man با محوریت صحبت های سازندگان

تریلر جدید بازی Spider-Man جزئیات بیشتری را از داستان و جهان آن آشکار می‌سازد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینسامنیاک تریلر جدیدی از بازی Spider-Man منتشر کرد که ضمن آشکار ساختن جزئیاتی از داستان بازی، بخشی از گیم‌پلی آن را هم نشان می‌دهد. این تریلر که در آن شاهد صحبت‌های سازندگان در مورد بازی هستیم، اولین بار در نمایشگاه D23 به نمایش درآمد.

به گفته اعضای استودیو اینسامنیاک، بازی Spider-Man قرار است با یک داستان و یک جهان کاملا جدید به گیمرها ارائه شود. بر اساس این تریلر، ما در این بازی شاهد درهم‌ریختگی و برخورد میان زندگی پیتر پارکر و مرد عنکبوتی خواهیم بود. البته برخلاف فیلم Spider-Man که چند روزی است روی پرده سینماها رفته است، در این بازی مرد عنکبوتی ۲۳ ساله خواهد بود. به گفته تیم سازنده، او قبل از اینکه مرد عنکبوتی باشد، یک ورزشکار است و به همین دلیل خیلی راحت با قدرت فرا انسانی خود کنار می‌آید. داستان این بازی از کمیک‌ بوک‌های Ultimate Spider-Man الهام گرفته است.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید

استودیو اینسامنیاک معتقد است که جهان‌باز بودن بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بهتر با محیط اطراف خود در ارتباط باشید و از اشیا مختلفی برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید. بنا بر صحبت‌های تیم سازنده، گیم‌پلی بازی و تاب خوردن شخصیت اصلی به کمک‌ تارهای عنکبوت در بازی نسبت به نمایشگاه E3 پیشرفت قابل‌ توجهی داشته است. علاوه بر این، مبارزات بازی نیز جذاب‌تر و درگیرکننده‌تر شده است.

سازندگان معتقد هستند که المان‌های جهان‌باز در این بازی بسیار بیشتر از بازی Sunset Overdrive خواهد بود. هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Spider-Man مشخص نشده است، اما می‌دانیم که این بازی در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

به نظر شما اثر جدید استودیو اینسامنیاک می‌تواند همانند Sunset Overdrive موفقیت‌آمیز باشد؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده