نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Cube Critters

در بازی اندروید و آیفون Cube Critters، دقت و سرعت عمل خود را در یک بازی پازل جذاب و سرگرم‌کننده محک بزنید. با معرفی بازی همراه زومجی باشید. 

بازی اندروید و آیفون Cube Critters از جمله بازی‌هایی است که به راحتی شما را به خود جذب می‌کند. این بازی که محصول استودیوی RedFish Games است، توانایی و سرعت عمل‌تان را در حل کردن پازل به چالش می‌کشد. شما در این بازی کنترل یک شخصیت مکعبی را در اختیار خواهید داشت که باید آن را از میان انبوهی از تله‌های مختلف به یک تاج طلایی برسانید. این تله‌ها به شکل نیزه‌هایی که در مکعب‌های روی زمین قرار دارند، تیرهایی که توسط یک کمان به سمت شما پرتاب می‌شوند و روش‌های دیگر، در مسیر پیشروی شما قرار داده‌ شده‌اند. خب تا این جا همه چیز ساده به نظر می‌رسد، شما صاحب یک شخصیت هستید که باید آن را به سلامت به مقصد برسانید. اما قسمت جالب ماجرا از جایی شروع می‌شود که وارد رقابت با سایر بازیکن‌ها می‌شوید. شما در قسمت چند‌نفره بازی می‌توانید مهارت‌های خود را به رخ سایر بازیکنان بکشید.

مهم‌ترین فاکتوری که دراین بازی می‌تواند باعث برتری شما بر حریف باشد، سرعت عمل‌تان است. شما باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای انتخاب مسیر مناسب، تصمیم‌گیری کنید. در طول مسیر از تله‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند، دوری کنید و با جمع‌آوری آیتم‌های کمکی موجود در مسیر، سرعت خود را افزایش دهید یا باعث کندشدن حریف شوید. با اتصال بازی به حساب فیس‌بوک خود قادر خواهید بود تا با دوستان خود رقابت کنید. قابلیت جالب دیگر بازی امکان بازی‌کردن با دوستان خود روی یک شبکه‌ی محلی وای‌فای است. بازی دارای ۶ محیط مختلف است که در ابتدا فقط سه عدد از آن‌ها در دسترس هستند؛ محیط‌های جنگلی، صحرایی و برفی.

در حالت آفلاین، امکان بازی‌کردن تمرینی به صورت تک نفره نیز وجود دارد تا بتوانید توانایی‌های خود را با بازی کردن در ۵۰ مرحله‌ی مختلف، افزایش دهید. با هر بار پیروزی در مقابل حریف‌تان سکه‌هایی جایزه می‌گیرید که با جمع‌آوری آن‌ها قادر خواهید بود تا سه محیط دیگر بازی را باز کنید و از میان شخصیت‌های مختلف بازی، کاراکتر مورد نظر خود را خریداری کنید. اما بامزه‌ترین خصوصیت Cube Critters امکان استفاده از ایموجی در طول و پایان بازی است. شما می‌توانید با استفاده از این ایموجی‌ها به نوعی با رقیب خود کل‌کل کنید و باعث تضعیف روحیه او در طول بازی شوید!

با مزه‌ترین خصوصیت Cube Critters امکان استفاده از ایموجی در طول و پایان بازی است.

گرافیک سه‌بعدی بازی در همان نگاه اول شما را به خود جذب خواهد کرد. ترکیب رنگ‌ها نیز به درستی در هر یک از محیط‌های مختلف بازی حس متفاوتی به شما القا خواهد کرد. کاراکترهای مکعبی موجود در بازی نیز طراحی بامزه و جذابی دارند. صداگذاری و موسیقی بازی اگرچه بی‌نقص نیست ولی با اتمسفر موجود در بازی هم‌خوانی دارد.

Cube Critters برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک بازی چندنفره و در عین حال ساده و جمع‌وجور هستند، گزینه‌ مناسبی است. پس در صورتی که به این دست بازی‌ها علاقه دارید، دانلود بازی Cube Critters پیشنهاد می‌شود. در صورتی که این بازی را تجربه کردید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی به اشتراک بگذارید. 

دانلود بازی Cube Critters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده