نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تاریخ انتشار بازی Kingsway مشخص شد

بازی Kingsway که یکی از بهترین بازی‌های مستقل در E3 2017 نام گرفت، ۲۷ تیر ماه برای پی‌سی منتشر می‌شود. 

کمپانی ادالت سوییم گیمز که به انتشار بازی‌های متفاوت و جالب شهرت دارد، تاریخ انتشار بازی Kingsway را در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرد. این بازی ساخته اندرو موریش است. 

همانطور که در سال قبل اعلام شده بود بازی Kingsway در سبک نقش‌ آفرینی (RPG) است و چیزی شبیه به یک سیستم عامل را شبیه سازی کرده تا در این ماجراجویی شما را همراهی کند. این بدین معنا خواهد بود که هر عنصری از بازی جزئی از این سیستم عامل است. به طور مثال دشمن‌ها و تله‌ها پنجره‌های سیستم عامل، ایمیل‌ها راهی برای جست‌و‌جو و تحقیق و نهایتاً فایل و فولدرها نیز حکم همان کوله پشتی شما را در سفر دارند. 

در این بازی امکان انتخاب کاراکترهای مختلف که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند، وجود دارد. جهان این بازی به صورت تصادفی ساخته می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که با هربار بازی کردن، تجربه‌ی خاص و متفاوتی از بازی را داشته باشید.

طبق ویژگی‌های این بازی که در استیم گفته شده، می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید شخصیت خوب یا شروری داشته باشید و این وابسته به این است که چگونه با ماجراهای مختلف برخورد کنید و در مراحل مختلف بازی چه کارهایی انجام دهید. پس انتخاب با خودتان است.یک هیولاهای قدرتمند بازی را شکست دهید تا یک قهرمان شوید یا یک دزد و قاتل حرفه‌ای شوید.

در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد انتشار این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها (مک، لینوکس و کنسول‌های بازی) نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Kingsway را مشاهده کنید:  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده