نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵

انتشار ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Star Wars The Last Jedi

لوکاس فیلم ویدیوی جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Star Wars The Last Jedi منتشر کرده است.

ماه گذشته، به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، مجله ونتی فر (Vanity Fair) شماره جدید خود را به به فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) اختصاص داد. علاوه بر انتشار تصاویر جدید از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم، این مجله ویدیویی را نیز از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرد. حال در حاشیه کنفرانس استودیوهای فیلمسازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال که شب گذشته برگزار شد، لوکاس فیلم ویدیوی جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرد.

در این ویدیو، بازیگرانی چون مارک همیل، اسکار آیزاک، دیزی ریدلی و جان بویگا حضور دارند و در مورد فیلم Star Wars The Last Jedi صحبت می‌کنند. در این ویدیو جزئیاتی از روند ساخت و فیلمبرداری این فیلم نمایش داده می‌شود و رایان جانسون در ادامه می‌گوید که ممکن است طرفداران در یک لحظه فیلم کاملا شوکه شوند. با این حال، اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است، اما تصاویر جدید فیلم نشان می‌دهد که محیط‌های دیگری نیز در فیلم Star Wars The Last Jedi وجود دارد که هنوز رسما نمایش داده نشده است و همچنین شاهد ماجراجویی دوباره ری و فین نیز در فیلم خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

پیش از این در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز شاهد سیاست مشابهی بودیم که پس از انتشار اولین تریلر، ویدیویی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این دو فیلم منتشر شد. با این حال، زمان و مکان نمایش این ویدیوها کاملا متفاوت بوده است. ویدیوی پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Star Wars: The Force Awakens در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اما ویدیوی پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Star Wars The Last Jedi در نمایشگاه D23 امسال منتشر شده است. با این حال، طرفداران در انتظار انتشار تریلر جدیدی از این فیلم هستند.

لوکاس فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال نیز حضور دارد و ممکن است در این نمایشگاه شاهد انتشار خبر جدیدی از فیلم The Last Jedi باشیم و لوکاس فیلم و دیزنی برای انتشار تریلر جدید این فیلم در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده باشند. ماه فرودین امسال، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده