// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

تریلر جدید بازی Kingdom Hearts 3 با محوریت جهان Toy Story منتشر شد

کمپانی دیزنی، در کنار اعلام سال عرضه بازی Kingdom Hearts 3، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده که جهان Toy Story را به نمایش می‌گذارد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در خلال نمایشگاه D23 تریلر جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3، محصول مشترک کمپانی‌های دیزنی و اسکوئر انیکس، با محوریت جهان Toy Story به نمایش در آمد و اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۱۸ در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت.

جهان Toy Story دارای داستانی جدید است که تا‌کنون در مجموعه داستان اسباب بازی‌ها از آن استفاده نشده است. کمپانی پیکسار در خلق این جهان به کمپانی Square Enix یاری رسانده است. جهان Toy Story تنها شامل خانه اندی نیست و مبارزات در مکان‌های دیگری از جمله اسباب‌بازی‌فروشی نیز انجام می‌شود. در جهان مذکور، شخصیت‌های اصلی مجموعه Toy Story یعنی وودی و باز حاضر خواهند بود. جدید‌ترین تریلر بازی Kingdom Hearts 3 را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Kingdom Hearts 3 در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد. این بازی ما‌جرا‌جویی‌های دو شخصیت سورا و ریکو را در جهانی به تصویر می‌کشد که میکی ماوس به عنوان پادشاه حکومت را در دست دارد و Heartless، آنتا‌گونیست مجموعه، بازگشته است. بازی Kingdom Hearts 3 برای اولین بار میزبان جهان‌های سه انیمیشن مشهور کمپانی Disney یعنی Tangled ،Big Hero 6 و Toy Story است. پیش از این، تصاویر جدیدی از نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 و بازی Kingdom Hearts 3 منتشر شد و تتسویا نومورا در رابطه با وضعیت این دو بازی سخن گفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده