نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر جدید فیلم Avengers: Infinity War از تکمیل دستکش بی نهایت تانوس خبر می‌دهد

مارول پوستر مفهومی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر کرده است که در آن دستکش بی‌نهایت تانوس تکمیل شده است.

در حاشیه کنفرانس استودیوهای فیلمسازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال که شنبه شب برگزار شد، اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شد، اما این تریلر قرار نیست به این زودی‌ها به‌صورت رسمی منتشر شود. با این حال، در غرفه مارول استودیو در نمایشگاه D23، پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شد که در آن شخصیت تانوس با دستکش بی‌نهایت دیده می‌شود که سنگ‌های دستکش او در این تصویر تکمیل شده است. جاش برولین، بازیگر نقش تانوس نیز این پوسترها را برای علاقه‌مندان امضا می‌کرد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Poster

لباس و ظاهر تانوس کاملا با سه حضور کوتاه قبلی او در دنیای سینمایی مارول تفاوت دارد و به نظر می‌رسد که تغییراتی نیز در دستکش بی‌نهایت او داده شده است. علاوه بر این، در غرفه مارول از اعضای فرقه سیاه (Black Order) نیز رونمایی شد. کوروس گلایو، پروکسیما میدنایت، ایبانی ماو و بلک دورف، چهار عضو گروه فرقه سیاه هستند که حضور آن‌ها در فیلم Avengers: Infinity War رسما تایید شده است. علاوه بر این، مارول تایید کرد که اعضای این گروه در فیلم فرزندان تانوس هستند و موجودات Outriders که توسط تانوس خلق شده‌اند نیز در فیلم حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پیش از این، مارول با نمایش یک اکشن فیگور رسما از ظاهر و شکل شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War رونمایی کرده بود. علاوه بر این، اخیرا مارول از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War خبر داده است. همچنین مارول به مناسبت دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول از لوگوی جدید خود در نمایشگاه D23 رونمایی کرد. در واقع این لوگو نسخه کمی متفاوت‌تر نسخه فعلی است که تنها برای دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول طراحی شده است. شما در ادامه می‌توانید این این لوگو را مشاهده کنید:

New Marvel Studios Logo

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده