نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم The Predator دنباله‌ ای از قسمت‌ های پیشین نخواهد بود

یکی از ستارگان فیلم The Predator اعلام کرده که این فیلم دنباله‌ای از قسمت‌های پیشین نیست و باید منتظر یک فیلم شگفت‌انگیز را داشته باشیم.

طبق اطلاعیه رسمی شبکه فاکس در خرداد ۱۳۹۳، شین بلک (کارگردان Iron Man 3)، نویسندگی و کارگردانی The Predator را بر عهده دارد. در حالی که اطلاعات این فیلم محرمانه بوده و منتشر نشده، جزئیات کوچکی به صورت ناخواسته و آنلاین فاش شده و شایعاتی در مورد محتوای فیلم ایجاد کرده است. گفته می شود که جیک بیوزی، کاراکتر پسر شخصیت گری بیوزی از Predator 2 را بازی می کند، همچنین برخی از تصاویر منتشر شده، بازیگران The Predator را سوار بر تانک نشان می‌دهد. با این حال، هنوز رسماً نمی‌دانیم که آیا داستان این فیلم، دنباله‌ي داستان فیلم‌های پیشین این مجموعه خواهد بود یا خیر. این را می‌دانیم که بازیگران بی‌نظیری در این پروژه حضور دارند. همانند کیگان-مایکل کی که دی ماه سال گذشته به تیم اضافه شد.

کیگان-مایکل کی (بازیگر سریال Friends from College)، در گفتگو با انترتینمنت ویکلی، با اشاره به علاقه‌اش به فیلم اصلی که در سال ۱۳۶۶ ساخته شده بود، نظرات جالبی در مورد فیلم ارائه کرد:

Predator اصلی یک اثر فوق‌العاده بود و اگر مردم فکر می‌کنند که قرار است یک بازسازی از این فیلم را ببینند، آن‌ها شگفت زده خواهند شد؛ یک شگفتی دلنشین. The Predator یک دنباله نیست. مطمئناً در همان جهانی ساخته خواهد شد که ۵ فیلم قبلی ساخته شدند. من فکر می کنم این احتمالا بهترین راه برای گفتن آن است و تنها راهی است که اکنون می توانم آن را بگویم. فکر نمی‌کنم که طرفداران از دیدن این فیلم ناامید شوند.

The-Predator

در حالی که کیگان، دنباله بودن این فیلم را انکار می‌کند، واضح است که این فیلم در همان «واقعیت» فیلم‌های پیشین خود حضور دارد. اینکه اعلام شده که داستان The Predator با فیلم‌های قبلی خود متمایز است، نشان می‌هد که فیلم دارای خط داستانی متفاوتی خواهد بود؛ اما هنوز هم ممکن است که ارتباطاتی با فیلم‌های پیشین خود داشته باشد. بوید هالبروک، دیگر بازیگر این فیلم هم پیش از این، فرضیه دنباله بودن The Predator را رد کرده بود و شخص شین بلک نیز به جایگاه The Predator در این مجموعه‌ی فیلم اشاره کرده بود. با این حال، دیدن مثبت اندیشی کیگان در مورد تجربه‌اش از این فیلم و اطمینانی که به فراتر از انتظار عمل کردن The Predator دارد، جالب است.

دیگر بازیگران این سریال، استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، الیویا مان، جیکوب ترمبلی، ادوارد جیمز آلموس، ایوان استراهوفسکی و آلفی آلن هستند. شین بلک هم که همراه با آرنولد شوارتزنگر در فیلم اصلی بازی کرده بود، بسیار مشتاق است که با انتشار The Predator به عنوان یک فیلم رویدادی (فیلمی با هزینه‌ی ساخت بالا و استقبال مردمی زیاد)، یاد و خاطره‌ی این مجموعه را زنده کند. قرارگیری این فیلم در دسته بندی بزرگسال و استفاده شین بلک از جلوه‌های ویژه‌ی عظیم، نوید یک تجربه‌ی فوق‌العاده را می‌دهد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده