نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

تریلر قسمت چهارم فصل دوم سریال شهرزاد

در فاصله یک روز مانده به پخش قسمت چهارم فصل دوم سریال شهرزاد، تریلر جدیدی از آن پخش شده است. 

پخش فصل دوم سریال شهرزاد از چندی پیش آغاز شد و فردا، ۲۶ تیر، قسمت چهارم از شهرزاد 2 پخش خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، تریلر جدیدی از این قسمت چهارم فصل دوم شهرزاد پخش شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری بازیگرانی هستند که در فصل دوم به سریال شهرزاد اضافه شده‌اند و در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و سایر بازیگران ایفای نقش می‌کنند. زومجی تا به امروز قسمت‌های منتشر‌شده از فصل دوم سریال شهرزاد را نقد کرده و صادق شجاعی در نقد قسمت سوم فصل دوم شهرزاد نوشت:

سومین قسمت از فصل دوم سریال شهرزاد با تمام سکانس‌هایی که اضافه هستند و بدون لطمه خوردن به روند داستان می‌توان آن‌ها را حذف کرد، دارای لحظات مهم و تاثیر‌گذاری از جمله رویا‌رویی شهرزاد و بلقیس و تلاش‌های وی در راه شبیه کردن قباد به بزرگ آقا و یاد‌آوری کنترلش بر او است. اما بدون شک بهترین آن‌ها ملاقات شهرزاد و شیرین است. ترکیب حالت‌های چهره ترانه علی‌دوستی در هنگام ادای دیالوگ‌ها و فرو رفتن پریناز ایزدیار در نقش شیرین، لحظاتی را پدید آورده‌اند که بدون شک در صدر جدول بر‌ترین‌های فصل دوم قرار می‌گیرند. دو قسمت اخیر سریال شهرزاد از لحاظ پایان‌بندی عالی کار کرده‌اند، اما زمان آن رسیده است که دیگر بخش‌های سریال به سطحی برسند که مخاطب برای مشاهده سکانس‌های مهم و اثر‌گذار در داستان لحظه‌شماری نکند.


منبع فیلم خبر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده