نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

آپدیت جدید بازی موبایل Crash of Cars منتشر شد

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی موبایل Crash of Cars با تم قرون وسطی منتشر شد.

بازی اندروید و آیفون Crash of Cars ساخته‌ی استودیو نات داپلر (Not Doppler) به سبک چندنفره هم‌-زمان (Real-Time) و الهام گرفته از سری بازی io، به گسترش و رشد خود ادامه می‌دهد و آخرین آپدیت منتشر شده در این راستا، مقادیر زیادی از محتویات را به این بازی سرگرم‌کنننده اضافه می‌کند. اخیرا یک به‌روزرسانی با محوریت پارک آبی برای بازی موبایل Crash of Cars منتشر شده بود، اما آخرین به‌روزرسانی منتشر شده، موارد کاملا متفاوتی را به این اثر می‌افزاید.

اول از همه، یک نقشه با تم قلعه در این به‌روزرسانی به بازی افزوده شده است که شامل منجنیق و حتی محیط‌های مبارزات گلادیاتوری نیز می‌شود. آرنا (محیط مبارزه) جدید قطعا با ارائه فرصتی برای رفتن به قرون وسطی، یکی از مناسب‌ترین محتویات جدید برای بازی Crash of Cars است. همچنین این بروزرسانی، ۷ ماشین جدید که تعدادی از آنها با تم قرون وسطی نیز طراحی شده‌اند را به بازی اضافه می‌کند. 

شما همچنین می‌توانید با جست‌ و جو کردن در بازی، ۲ ماشین جدید را کشف کنید. این بروزرسانی در کنار این محتویات جدید، تعداد زیادی از موارد کوچک را با توجه به بازخورد بازیکن‌ها اصلاح و تغییر داده است.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده