نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Masquerada: Songs and Shadows ماه آینده راهی کنسول‌ ها می شود

بازی نقش آفرینی Masquerda، الهام گرفته از دوران رنسانس که امکان توقف نبرد در لحظه را به شما می‌دهد، بالاخره ماه آینده به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد آمد.

امروز، ویچینگ اَور استودیوز، توسعه‌دهنده‌ی سنگاپوری اعلام کرد که Masquerada: Songs and Shadows بازی نقش‌ آفرینی تاکتیکال این استودیو، بعد از مدت‌ها بالاخره سه‌شنبه ۱۷ مرداد (هشتم آگوست) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود. شایان به ذکر است که این بازی شهریور سال گذشته برای ویندوز و مک روی پلتفرم استیم ارائه شد و توانست امتیاز بسیار مثبتی را از کابران این شبکه و میانگین امتیاز ۶۴ را در وب‌سایت متاکریتیک کسب کند.

Masquerada: Songs and Shadows

نسخه‌های کنسولی قرار است با حالت New Game+، صحنه‌هایی با دیالوگ‌هایی اضافه شده و بیشتر از نسخه‌ی قبلی بازی و باس‌فایت‌هایی کاملا جدید به بازار بیایند، تغییراتی که همگی با یک آپدیت رایگان در همان روز عرضه‌ی نسخه‌های کنسولی به پلتفرم‌های پی‌سی و مک نیز اضافه می‌شوند.

همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد، Masquerada بازی تک‌نفره و در سبک آرپی‌جی تاکتیکال است که در شهری جادویی و رنسانس‌گونه‌ روایت می‌شود، جایی که شما می‌توانید بدون لحظه‌ای درنگ، نبرد را متوقف کرده و المان‌هایی جدید برای اجرای کمبو‌های بعدی‌تان انتخاب کنید یا استراتژی جدیدی را به کار بگیرید. قیمت بازی Masquerada: Songs and Shadows در زمان عرضه‌‌ روی کنسول‌ها، ۲۴.۹۹ دلار آمریکا خواهد بود و در حال حاضر، این بازی با همین قیمت یا ۳۲.۹۸ دلار، اگر بخواهید ساند‌ترک‌های بازی را نیز خریداری کنید (که به نظر خوب می‌رسند) روی استیم نیز برای خرید موجود است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده