// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر گیم پلی جدید بازی Days Gone منتشر شد

استودیو Bend گیم پلی جدید و طولانی از بازی Days Gone منتشر کرده که در شرایط متفاوتی نسبت به تریلر نمایشگاه E3 2017 جریان دارد.

بدون شک یکی از بر‌ترین بخش‌های کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2017، نمایش گیم‌پلی بازی بازی Days Gone، محصول مشترک استودیو Bend و کمپانی سرگرمی‌های تعاملی سونی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که شرایط متفاوت تریلر نمایشگاه E3 را به نمایش می‌گذارد.

در هر دو تریلر مشاهده می‌کنید که دیکون سنت جان، پرو‌تا‌گونیست بازی، سوار بر موتور سیکلتش مرحله را آغاز می‌کند. اما وجه تمایز تریلر به نمایش در آمده در نمایشگاه E3 و تریلر تازه منتشر شده، تغییرات آب و هوایی، مقطع زمانی و روش متفاوت انجام مرحله است. همزمان با پخش تریلر، کارگردان خلاق بازی و صدا‌پیشه دیکن سنت جان در رابطه با شیوه‌های مختلف به اتمام رساندن مراحل صحبت می‌کنند. جدید‌ترین تریلر بازی Days Gone را که پیش از این در نمایشگاه E3 و پشت در‌های به نمایش در آمده بود، در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اواخر خرداد ماه و در خلال نمایشگاه E3 تعدادی از تصاویر بازی Days Gone با رزولوشن 4K روی پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شد. همچنین پیش از این کمپانی سونی از تفاوت های بازی Days Gone بر روی پلی استیشن 4 پرو صحبت کرده بود. کمپانی Sony تا‌کنون تاریخ انتشار این بازی که به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود، اعلام نکرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده