نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: جعبه‌ی سوم ایمورتال منتشر شد

کمتر از سه هفته مانده به آغاز مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2، شاهد انتشار یک آپدیت و عرضه سومین باکس آیتم‌های ایمورتال هستیم.

تنها ۱۸ روز به شروع مرحله‌ی مقدماتی تورنمنت سالانه بازی Dota 2 زمان باقی است و حال کمپانی ولو مطابق آخرین اخبار بازی، سومین Immortal Treasure را در دسترس دارندگان بتل پس قرار داده است تا با خیال راحت به تماشای مسابقات امسال بنشینند.

روز گذشته مبلغ جایزه‌ی مسابقات The International 7 رکورد سال گذشته‌ی خود را پشت سر گذاشت و رکورد جدیدی را در تاریخ ورزش‌های الکترونیک به ثبت رساند. مرحله‌ی مقدماتی مسابقات نیز از تاریخ پنجم تا هشتم تیرماه برگزار و تکلیف ۱۸ تیم راه‌یافته به مرحله‌ی گروهی مشخص شد. پس از آن، کمپانی ولو با انتشار یک بروزرسانی جدید پلیر کارت‌های امسال را در دسترس کاربران بتل پس قرار داد. در بروزرسانی روز گذشته نیز نهایتا باکس سوم آیتم‌های ایمورتال در اختیار کاربران قرار گرفت تا با آیتم‌های جذاب و جدید خود طرفداران را شگفت‌زده کند.

آیتم‌های سومین باکس ایمورتال امسال مربوط به هیروهای Legion Commander ،Spectre ،Sand King ،Winter Wyvern ،Weaver ،Viper و Sven است که طبق معمول بسیار زیبا و ارزشمند هستند. آیتم‌های درون این صندوق مانند دو جعبه‌ی دیگر ایمورتال تا شروع مسابقات The International سال آینده قابل خرید و فروش از طریق مارکت استیم نخواهند بود و امکان ترید این دسته از آیتم‌ها نیز وجود ندارد. تنها استثنا مربوط به آخرین آیتم ایمورتال این جعبه با شانس دراپ بسیار نادر است که در مارکت لیست خواهد شد و امکان انتقال آن از طریق Trade به دیگران وجود دارد. شایان ذکر است که هدیه کردن (Gift) آیتم‌های درون این صندوق به دوستان تنها یک‌بار امکان‌پذیر است و در صورت نیاز می‌توان هر یک از این آیتم‌ها را به دو Level برای افزایش سطح بوک تبدیل کرد.

جعبه‌ی سوم ایمورتال امسال در سطوح ۱، ۱۶۷، ۱۷۶، ۱۹۱، ۲۰۰ و ۲۳۰ از بوک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از سطح ۲۳۰ به بعد نیز با افزایش هر ۳۰ سطح از بوک، شاهد یک صندوق سوم ایمورتال خواهیم بود. این صندوق شش آیتم ایمورتال با شانس دراپ معمول و سه آیتم دیگر با شانس دراپ Rare ،Very Rare و Ultra Rare را شامل می‌شود و آیتم Very Rare این مجموعه خود پنجاه Level برای افزایش سطح بوک را در اختیار می‌گذارد. در ادامه به بررسی هر یک از آیتم‌های درون این صندوق خواهیم پرداخت.

Dota 2 - Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Weaver با نام Crimson Cyrridae

اولین آیتم باکس سوم مختص هیروی Weaver است که آیکن مهارت اول این هیرو یعنی The Swarm و انیمیشن‌های سر آن را تغییر می‌دهد. سال گذشته نیز یک آیتم ایمورتال از این هیرو در باکس نخست وجود داشت که اسکیل دوم آن را دستخوش تغییر می‌کرد و ترکیب این دو با آیتم ایمورتال دیگر این کاراکتر با نام Skittering Desolation مجموعه‌ی زیبایی را تشکیل می‌دهد که هوش را از سر هر بیننده‌ای می‌رباید.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Legion Commander با نام Baneful Devotion

این آیتم اولین آیتم ایمورتال هیروی Legion Commander نیست و در اینترنشنال سال گذشته یک آیتم انحصاری در اختیار کاربران سطح ۲۲۵ کتاب قرار گرفت که اسکیل دوم این هیرو را تغییر می‌داد. در جدیدترین آیتم ایمورتال این هیرو نیز مهارت اول این هیرو با نام Overwhelming Odds به همراه انیمیشن‌های سر آن تغییر می‌کند و یقینا ترکیب دو ایمورتال یاد شده به همراه ارکینای زیبای این هیرو مجموعه‌ای ارزشمند را پدید می‌آورد.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Viper با نام Malefic Drake's Hood

سومین آیتم این باکس مختص هیروی Viper است که پس از ۶ سال قرار گرفتن در بازی Dota 2 اولین آیتم خود را تجربه می‌کند. این هیرو تاکنون هیچ آیتمی نداشته است و بر این اساس، عرضه‌ی یک آیتم جذاب برای آن چندان دور از ذهن نبود. آیتم ایمورتال هیروی Viper اسکیل اول این هیرو یعنی پویزن اتک را تغییر می‌دهد.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Spectre با نام Transversant Soul

هیروی Spectre پیش از این دو آیتم ایمورتال را در سال ۲۰۱۴ به خود دیده است که یکی از آنها سلاح و دیگری صدای این هیرو را تغییر می‌دهد و جدیدترین آیتم ایمورتال این هیرو نیز مهارت اول آن را دستخوش تغییر می‌کند.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Winter Wyvern با نام Iceflight Edifice

آیتم بعدی این صندوق مختص هیروی Winter Wyvern است که پیش از این هیچ آیتم ایمورتالی را تجربه نکرده است و این آیتم مهارت سوم آن یعنی Cold Embrace را تغییر می‌دهد. یک ست زیبا از این هیرو در باکس Collector Cache امسال قرار گرفته است و تا پایان اینترنشنال امسال امکان خرید آن وجود دارد و به‌طور حتم ترکیب این دو برای کاربرانی که در نقش ساپورتر بازی می‌کنند، مجموعه‌ای زیبا را رقم می‌زند.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Sand King با نام The Barren Vector

آخرین آیتم با شانس دریافت معمول به هیروی Sand King اختصاص دارد و توانایی Passive این هیرو را به شکلی عالی دگرگون می‌کند. تا به حال ست‌های جذاب زیادی برای این هیرو منتشر شده است و ترکیب آنها با ایمورتال یاد شده و ایمورتال سال ۲۰۱۵ این هیرو، مجموعه‌ی چشم‌نوازی را به‌وجود می‌آورد.

Dota 2 Immo Treasure 3

میزان ۵۰ لول برای افزایش سطح بوک

میزان پنجاه Level برای افزایش سطح بوک با شانس دریافت rare در این صندوق جای گرفته است که در صندوق سوم ایمورتال سال گذشته نیز شاهد چنین موردی بودیم.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم طلایی ایمورتال هیرو Weaver با نام Golden Cyrridae

این آیتم مشابه آیتم ایمورتال هیروی Weaver با شانس دراپ معمول در این صندوق است و تنها تفاوت آنها به رنگ طلایی آن خلاصه می‌شود. شانس دریافت این آیتم Very Rare است و بر این اساس در زمان لیست شدن در مارکت، قیمت بالاتری نسبت به آیتم Crimson Cyrridae خواهد داشت.

Dota 2 Immo Treasure 3

آیتم ایمورتال هیرو Sven با نام Vigil Triumph

آخرین آیتم این باکس با شانس دریافت Ultra Rare مختص هیروی Sven است که یکی از خاص‌ترین و زیباترین آیتم‌های موجود برای این هیرو محسوب می‌شود. این آیتم اسکیل Passive این هیرو یعنی Great Cleave را تغییر می‌دهد و از هم‌اکنون می‌توان آن را از طریق مارکت خریداری کرد. تعداد زیادی ست و آیتم برای این هیرو وجود دارد و آیتم ایمورتال سال ۲۰۱۵ در کنار ایمورتال جدید، مجموعه‌ی زیبایی را شکل می‌دهد.

نظرات خود را در خصوص باکس سوم ایمورتال و آیتم‌های آن با زومجی در میان بگذارید.  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده