نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت انیمیشن جدید پیکسار توسط کارگردان Monsters University تایید شد

کمپانی پیکسار و والت دیزنی پیکچرز از ساخت انیمیشن جدید و بدون عنوان خود به کارگردانی دن اسکنلون خبر دادند.

در حاشیه کنفرانس استودیوهای انیمیشن‌سازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال، پیکسار و والت دیزنی از ساخت یک انیمیشن کاملا جدید و بدون عنوان خبر دادند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) خواهد بود. اتفاقات این انیمیشن در حومه شهر یک دنیای فانتزی جریان دارد و تصاویر هنری و مفهومی نیز از این انیمیشن در این پنل منتشر شده است که در آن یک اژدها در یک فضای شهری به چشم می‌خورد. با این حال، این تصاویر به شکلی غیر رسمی منتشر شده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Pixar

اسکنلون همچنین در این انیمیشن بار دیگر قرار است با کوری رائه همکاری کند. رائه به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد که پیش از این نیز به عنوان تهیه کننده در انیمیشن Monsters University حضور داشته است. این انیمیشن براساس یک داستان بسیار شخصی ساخته و روایت خواهد شد که طبق توصیفی که از آن منتشر شده، اتفاقات آن در یک دنیای مدرن جادویی جریان دارد. اسکنلون در این پنل در حالی که داشت داستان انیمیشن را توصیف می‌کرد داستان مرگ پدرش را تعریف کرد. او در آن زمان تنها یک سالش بود که پدرش را از دست داد. اسکنلون گفت:

من همیشه این سوال را داشتم که پدر من چگونه بود و من چگونه او را دوست دارم و این من را همیشه شگفت‌زده می‌کرد. 

Dan Scanlon

این انیمیشن داستان مشابه‌ی را روایت خواهد کرد. این انیمیشن داستان دو مرد (پدر و پسر) را روایت می‌کند که پدر سال‌ها پیش فوت کرده است. او (پسر) به یک دنیای فانتزی عجیب و غریب می‌رود تا راهی را پیدا کند که بتواند تنها یک روز دیگر با پدرش زندگی کند. او باید برای پیدا کردن این روز جادویی با مشکلات زیادی روبرو شود. در دنیای انیمیشن قرار نیست هیچ انسانی حضور داشته باشد، اما شاهد حضور الف‌ها، ترول‌ها و جن‌ها در این دنیای اسرار آمیز خواهیم بود.

اسکنلون گفت که تقریبا هر چیزی را که داخل یک ون دهه ۷۰ میلادی می‌توان جا داد، در این انیمیشن استفاده خواهیم کرد. همچنین در این انیمیشن اسب تک‌شاخ نیز در دنیای این انیمیشن حضور خواهد داشت، اما تفاوت‌هایی را با نسخه اصلی خود دارد. تک‌شاخ‌های این انیمیشن مانند جوندگان عمل و از زباله‌ها تغذیه می‌کنند. هنوز هیچ تاریخی برای اکران این انیمیشن اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این انیمیشن در ماه مارس یا ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده