// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های مرداد ۱۳۹۶ برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در این مقاله بهترین بازی های رایگان اندروید را معرفی می‌کنیم. در فهرست این ماه بازی‌های پازل و رانر بیشتر از سایر آثار خودنمایی می کنند.

زومجی در ابتدای هر ماه شمسی لیستی از بهترین بازی های اندروید ماه را معرفی می‌کند. بازی‌هایی رایگان و البته با کیفیت که قادرند تا بازیکنان را ساعت‌ها درگیر خود کنند و وقت مفید شما را به گروگان بگیرند. البته که این بازی‌ها همواره به دلیل رایگان بودن از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل برای دسترسی به امکانات بیشتر باید کمی نیز به کیف پولتان نگاه بی‌اندازید. لیست پیشنهادی بهترین بازی های رایگان اندروید برای ماه مرداد اینبار بیشتر روی بازی‌های رانر و پازل تمرکز دارد. از جمله‌ی این بازی‌های می‌توان به بازی اندروید و آیفون Run & Gun: BANDITOS اشاره کرد که ماجرای راهزنانی را روایت می‌کند که توسط اسکلت‌ها مورد سرقت قرار می‌گیرند. در صورتی که فهرست پایین نظرتان را جلب نکرد، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به انبوهی از معرفی‌های روزانه زومجی دسترسی پیدا کنید. زومجی همچنین به صورت ماهیانه بهترین بازی‌های پولی اندروید را معرفی می‌کند و در پایان هر هفته، روز پنجشنبه پنج بازی اندروید و آیفون برتر هفته را به اشتراک می‌گذارد.

بازی Bounzy!

Bounzy!

در کنار دشمنان عادی، نبرد با باس‌ها نیز بخشی از مراحل هستند

اگر اخیرا بازی Angry Birds Evolution را تجربه کرده باشید، احتمالا بازی Bounzy نیز نظر شما را جلب خواهد کرد. به دنبال حمله دشمنان به شهر، جادوگر داستان ما باید به مقابله با مهاجمان برود و کاری کند تا این نیروها قبل از رسیدن به دیوار متوقف شوند. در هر مرحله دشمنان در موج‌های متفاوتی به نبرد با شما می‌آیند و باید با استفاده از طلسم جادوگر و البته کمی‌ هم استراتژی این دشمنان شیطانی را از بین ببرید. شما همچنین شرایط گسترش تجهیزات دفاعی را برای مقاومت بیشتر در برابر دشمنان دارید. Bounzy همچنین ارتقاء جادوها را ممکن کرده است که با افزایش قدرت طلسم‌ها می‌توانید دشمنان بیشتری را به صورت همزمان هدف قرار دهید.

دانلود بازی Bounzy

بازی Dash Legends

Dash Legends

دنبال یک بازی مسابقه‌ای خوب می‌گردید؟ بازی Dash Legends یکی از جدیدترین بازی‌های مسابقه‌ای چندنفره‌ی منتشر شده برای گوشی‌های اندرویدی است. در این بازی در رقابتی با دوستان خود باید از روی موانع کشنده عبور کنید و دوستان‌تان را در مسابقه‌ای نفس‌گیر شکست دهید. البته پرش از روی موانع تنها چیزی نیست که در این بازی در اختیار دارید و حتی می‌توانید با برداشتن سلاح‌، آن را ضد حریف استفاده کنید. محیط‌های بازی نیز تنوع زیادی دارند و از مسابقه در مقبره گرفته تا رقابت روی یخ‌ها در بازی Dash Legends دیده می‌شود. امکان استفاده از پاور‌آپ‌ها برای از دور خارج کردن دوستان، قابلیت یافتن حیواناتی برای سوار شدن و در نهایت امکان پیدا کردن آیتم‌هایی برای ارتقاء شخصیت مورد علاقه خود، از جمله امکاناتی هستند که در بازی اندروید و آیفون Dash Legends در دسترس‌تان خواهند بود.

دانلود بازی Dash Legends

بازی Dear My Love

Dear My Love

در بازی پازل Dear My Love باید در زمینی شطرنجی به زدن آیتم‌ها با یکدیگر بروید. بازی شباهت‌هایی به Threes!، ساخته Sirvo IIC دارد و این‌بار باید به جای ترکیب اعداد با یکدیگر، به ترکیب دسته‌های پول بپردازید. سنت، دلار،‌ شمش طلا، الماس یا هرچه که باشد، هدف نهایی بدون شک کسب بیشترین امتیاز است. بازیکنان‌ همچنین می‌توانند دوستان‌شان را به لطف پشتیبانی از گوگل پلی به چالش دعوت کنند. طراحی‌های مینیمال آیتم‌ها و همچنین رابط کاربری رنگارنگ بازی، Dear My Love را متفاوت‌ از نمونه‌های مشابه کرده است. هرچند ویژگی‌های بازی ساده هستند، اما Dear My Love را می‌توان در دسته‌ی بازی‌های اعتیاد‌آور طبقه‌بندی کرد.

دانلود بازی Dear My Love

بازی DOFUS Pets

DOFUS Pets

لذت داشتن حیوان خانگی را در بازی DOFUS Pets تجربه کنید. در این بازی باید با آزاد کردن انبوهی از حیوانات خانگی، به آنها غذا دهید، جای‌شان را تمیز کنید، آن‌ها را آموزش دهید و در نهایت با تکامل آنها به انجام مینی‌گیم‌های جذاب بپردازید. هر یک از حیوانات دارای نوارهایی از جمله نوار سلامتی هستند و در کنار تغذیه باید در زمان بیمار شدن نیز از آنها مراقبت کنید. از جمله مینی‌گیم‌های بازی می‌توان به نبرد هوایی، پازل‌هایی شبیه به بازی کندی کراش و سایر موارد اشاره کرد که همگی ترکیب خوبی را برای ساعت‌ها سرگرم‌کردن شما ایجاد کرده‌اند. بازی همچنین آیتم‌های پرشماری را برای شخصی‌سازی و تکامل حیوانات دارد که باید به مرور آنها را کشف کنید.

دانلود بازی DOFUS Pets

بازی Drop Wizard Tower

Drop Wizard Tower

مراحل بازی به صورت کاملا تصادفی ساخته می‌شوند

تاریکی جادوگران را گرفتار کرده و حالا وقت آن رسیده تا با شکست تاریکی از قلعه‌ فرار کنیم. هریک از جادوگران قدرت و مهارت‌های منحصر به فردی دارند و با حضور هشت باس قدرتمند باید نهایت تلاش خود را برای شکست آنها انجام دهید. نکته‌ی مهم تنوع مراحل بازی است. نبردها در آب، خشکی، یخبندان یا حتی آزمایشگاه جادوگرها انجام می شود و با کنترل راحتی که در اختیار بازیکنان می‌گذارد، آنها می‌توانند به راحتی به پیروزی در نبرد فکر کنند. هرچند تبلیغات بخشی از گیم‌پلی بازی هستند، اما شما می‌توانید با خریدهای درون برنامه‌ای این تبلیغات را حذف کنید. بازی همچنین مراحل تصادفی دارد و در نتیجه هیچ یک از مراحل یکی نخواهند بود.

دانلود بازی Drop Wizard Tower

بازی Flick Kick Goalkeeper

Flick Kick Goalkeeper

هرچند بازی‌های جامع فوتبال مانند بازی PES 2017 اکنون برای گوشی‌های موبایل عرضه شده و در دسترس قرار دارند، اما گاهی بد نیست در نقش یک دروازه‌بان ایستاده و مانع گل شدن توپ‌های تیم حریف شوید. هرچند طبیعتا Flick Kick Goalkeeper یک بازی کامل فوتبالی نیست، اما می‌توان گفت بازی کردن آن سرگرم‌کننده و جذاب است. اگر تبلیغات‌های گاه و بیگاه شما را خسته نمی‌کند و همچنان می خواهید با پرش به اطراف بهترین دروازه‌بان بودن‌تان را ثابت کنید، بازی Flick Kick Goalkeeper پیشنهاد خوبی است. نکته منفی بازی نبود قابلیت حذف تبلیغات است. این بازی شاید یک بازی فوتبال اندروید عالی نباشد، اما برای گذران اوقات فراغت بد نیست.

دانلود بازی Flick Kick Goalkeeper

بازی Kraken Land : Platformer Adventures

Kraken Land : Platformer Adventures

یک بازی پلتفرمر عالی برای گوشی موبایل می‌خواهید تا حال و هوای بازی‌هایی مانند بازی Crash Bandicoot را در گوشی خود تجربه کنید؟ بازی Kraken Land : Platformer Adventures یک پلتفرمر سه‌بعدی پرجزئیات است که در آن بازیکنان در نقش یک کراکن کوچک باید از روی موانع بپرند، از دست سنگ‌ها فرار کنند و با جمع کردن سکه‌ها، به آخر مرحله برسند. Kraken Land مراحل  متنوعی دارد و باید به مرور آنها را آزاد کنید. قابلیت استفاده از آیتم‌ها و اجرای روان و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه آن هم روی گوشی‌های موبایل،  از جمله‌ی ویژگی‌هایی هستند که در بازی Kraken Land : Platformer Adventures در دسترس شما قرار دارند. شما همچنین می‌تواند رکورد دوستان‌تان را بزنید، مهارت‌های مختلف را کشف کنید و به ماجراجویی در مناطق مختلف بروید. بازی همچنین ماموریت‌هایی را برای هر مرحله دارد.

دانلود بازی Kraken Land : Platformer Adventures

بازی Rider

Rider

استودیو کچاپ همچنان به ارائه بازی‌های مختلف برای به چالش کشیدن بازیکنان موبایل ادامه می‌دهد. یکی از جدیدترین بازی‌های منتشر شده بازی اندروید و آیفون Rider است. در این بازی در نقش یک موتورسوار به چالشی بی‌پایان می‌روید تا با پرش از روی سکو‌ها و چرخشی زیبا در آسمان، امتیازی بالاتر را کسب کنید. ۱۰۰ چالش متنوع، ۴۰ موتور فوق‌العاده برای آزادسازی، چالش‌های روزانه و آزاد کردن ۱۰ پوسته، بخشی از کارهایی هستند که می‌توانید در Rider انجام دهید. دنیای بازی شبیه به نئون‌های رنگی است و نمی‌توان شباهت آن به فیلم Tron را نادیده‌ گرفت. شما همچنین می‌توانید با ثبت امتیاز بیشتر سایر بازیکنان را در اقصی نقاط جهان به چالش بکشید.

دانلود بازی Rider

بازی Rising Warriors: War Games

Rising Warriors: War Games

هرچند بازی‌های استراتژی گوشی‌های موبایل هنوز هم نتوانستند به کیفت بازی‌های قدیمی رایانه‌های شخصی نزدیک شوند، اما اکنون نیز بازی‌هایی با سبک استراتژی در گوشی‌های موبایل برای دانلود در دسترس قرار دارند که حداقل انجام آنها سرگرم‌کننده است. بازی Rising Warriors: War Games جنگی میان دو جبهه را روایت می‌کند. در این بازی باید با جمع کردن ارتش، در یک نبرد رودررو فرماندهی را به دست بگیرید و با دستورات صحیح نیروهای دشمن را تار و مار کنید. نژاد‌های متنوع و قهرمان‌هایی با قابلیت تکامل از جمله المان‌هایی هستند که می‌توانید آنها را به مرور آزاد کنید. بازی Rising Warriors: War Games برای اجرا نیاز به اینترنت دارد و در نتیجه باید به اینترنتی پایدار دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Rising Warriors: War Games

بازی Run & Gun: BANDITOS

Run & Gun: BANDITOS

در میان مرحله باید در کنار دوری از تیرهای اسکلت‌ها، به آنها شلیک کنید

راهزن‌ها درگیر اوقات فراغت خود هستند و اسکلت‌های سمج طلاهای آنها را می‌دزدند. حال این شما هستید که باید در نقش راهزن‌ها تفنگ‌های‌ خودتان را بردارید و در بازی Run & Gun: BANDITOS به دنبال اسکلت‌ها بدوید، تا شاید اندکی از گنجینه‌ی از دست رفته را بازگردانید. بازی Run & Gun: BANDITOS طراحی و گیم‌پلی جذابی دارد و هرچند مشابه سایر بازی‌های رانر است، اما هنوز هم می‌تواند سرگرم‌تان کند. با ورود به بازی باید در مسیری سه لاینه از حملات اسکلت‌ها جاخالی بدهید و با جمع‌کردن سکه‌ها، مهارت‌های منحصر به فرد را آزاد کنید. در جریان مرحله اسکلت‌ها نیز حمله‌هایی را انجام می‌دهند که باید با تیر آنها را متلاشی کنید.

دانلود بازی Run & Gun: BANDITOS

بازی SIEGE: Titan Wars

SIEGE: Titan Wars

دیگر از بازی کلش رویال خسته شده‌اید و به دنبال بازی جدید اما مشابه با ساخته‌ی سوپرسل می‌گردید؟ بازی Siege: Titan Wars ترکیبی از بازی کلش رویال با یک بازی MOBA است که در آن باید در نبردی Real-Time با سایر بازیکنان، با استقرار کارت‌ها، حریف را شکست دهید. کارت‌های متنوع از مبارزهای افسانه‌ای گرفته تا طلسم‌های قدرتمند مسابقات PVP را استراتژیک و چالشی کرده است. بازی گرافیک زیبایی دارد و در جریان بازی حتی قادر به فراخوان تایتان‌های عظیم‌الجثه هستید. اگر به بررسی نبرد‌ها و تحلیل بازی‌ها علاقه دارید، شما می‌توانید بعد از تمام شدن نبرد به تماشای باز پخش نبرد خود بنشینید.

دانلود بازی SIEGE: Titan Wars

بازی Sudoku 4 Two Multiplayer

Sudoku 4 Two Multiplayer

نمی‌دانم با جدول سودوکو چقدر آشنا هستید اما، دررابطه با این بازی فکری همین بس که بازیکنان در جدولی با رابطه‌‌هایی منطقی، باید اعداد را به شکلی در کنار یکدیگر قرار دهند، تا سطر و ستون جدول به صورت مشخص با اعداد متوالی پرشود. اگر به دنبال یک بازی سودوکو عالی برای رقابت با دوستان‌تان هستید، بازی Sudoku 4 Two Multiplayer دقیقا همان بازی‌ای است که به دنبال آن می‌گشتید. در این بازی نه تنها می‌توانید سرعت حل جداول سودوکو را به رخ دوستان‌تان بکشید، بلکه قادر خواهید بود تا با بازیکنانی در اقصی نقاط جهان به بازی بپردازید. هرچند بازی‌های سودوکو زیادی برای گوشی‌‌های موبایل منتشر شده‌اند، اما این بازی یکی از بهترین نمونه‌های چندنفره در میان محصولات عرضه شده تا کنون است. حالت تکنفره و همچنین قابلیت شخصی‌سازی معماهای سودوکو براساس علاقه و درجات سختی متفاوت از دیگر ویژگی‌های این بازی جذاب هستند.

دانلود بازی Sudoku 4 Two Multiplayer

بازی Tap Flight : Beyond Tail

Tap Flight: Beyond Tail

برخلاف بسیاری از بازی‌ها Shoot 'Em Up مانند بازی Sky Force که کنترل کاملی روی هواپیمای خود دارید، در بازی Tap Flight: Beyond Tail باید با هواپیمایی ثابت به نبرد هواپیماهای جنگی دشمن بروید. کنترل بازی به این شکل است که شما باید تنها تیربار هواپیما را برای هدفگیری مهاجمان کنترل کنید و آنها را در آسمان از بین ببرید. در این بازی همچنین استیج‌های مختلفی در دسترس قرار دارند و هواپیما‌ها نیز متنوع هستند. البته متاسفانه روی گوشی گلکسی اس ۸ مشکلاتی مانند کرش‌های گاه و بیگاه در بازی دیده می‌شود که در نتیجه به تجربه کلی بازی ضربه می‌زند. با این حال، هنوز هم طراحی‌ها زیبا هستند و به مرور قابلیت‌های زیادی را مانند سپر و تجهیزات‌های قدرتمند را به دست می‌آورید.

دانلود بازی Tap Flight: Beyond Tail

بازی Tentacles - Enter the Mind

Tentacles - Enter the Mind

با جمع کردن آیتم‌ها شخصیت اصلی را ارتقاء دهید

لکه‌ای مشکی رنگ با یک چشم و شاخک‌هایی که به دنبال دیواری برای چسبیدن می‌گردند. بازی رانر Tentacles - Enter the Mind، محصولی متفاوت در این سبک است که با محیط‌های زیبا و امکاناتی جذاب، لذتی متفاوت را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. البته شما در نقش یک لکه باید وارد مغز پرفسوری دیوانه به نام دکتر Phluff شوید و با خوردن دشمنان مهاجم مغز او، زندگی پرفسور را نجات دهید. بازی قابلیت‌های زیادی را در اختیار‌تان می‌گذارد و حتی می‌توانید قدرت‌ لکه را ارتقاء دهید و شاخک‌های این شخصیت نامتعارف را قدرتمند‌تر کنید. Tentacles - Enter the Mind دنیای بی‌پایانی دارد و در نتیجه می‌توانید برای کسب امتیازی بالاتر در لیدربورد تا بی‌نهایت به انجام بازی بپردازید.

دانلود بازی Tentacles - Enter the Mind

بازی  Voletarium: Sky Explorers

 Voletarium: Sky Explorers

مدت‌ها قبل برادران Eulenstein، مخترعانی خلاق با تحقق رویایی دیرینه در کارگاه افسانه‌ای خود مجموعه‌ای از ماشین‌های پرنده را ساختند. اما یک روز به صورت ناگهانی هواپیماهای آنها ناپدید شد. حال برادران با خود عهد بسته‌اند تا حقیقت پشت ماجرا را کشف کنند. شما باید سوار بر پرنده‌های ماشینی بر فراز شهرها پرواز کنید و آزادی را حس کنید. قابلیت طراحی پرنده ماشینی مخصوص به خود، جستجوی کشورهای ناشناخته و جمع‌آوری قطعات برای پرنده‌ی ماشینی از جمله کارهایی هستند که در این بازی انجام می‌دهید. بازی در کنار مراحلی متنوع، چالش‌های متفاوتی دارد. پرنده ماشینی خود را بردارید و به پرواز بر فراز آسما بپردازید، زیرا در نهایت این شما هستید که باید با کسب تجربه به یک خلبان حرفه‌ای تبدیل شوید.

دانلود بازی Voletarium: Sky Explorers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده