نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

آپدیت بازی Overwatch برای کنسول ها منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای بازی Overwatch با هدف بهبود گیم‌پلی و رفع چندین مشکل برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت.

مطابق آخرین اخبار بازی، آپدیت جدیدی با تمرکز بر رفع مشکلات و بهبود گیم‌پلی بازی Overwatch در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفت.

هفته‌ی گذشته بلیزارد به صورت رسمی از هیروی بعدی بازی Overwatch با نام Doomfist رونمایی کرد و مشخص شد که این هیرو شخصیتی تهاجمی دارد و توپ‌خانه‌ی دستی و مشت موشکی از مهارت‌های مرگبار او به شمار می‌رود. در حال حاضر این شخصیت برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است، ولی کاربران کنسولی باید مدت بیشتری را برای تجربه کردن توانایی‌های او منتظر بمانند.

در آخرین آپدیت بازی Overwatch برای کاربران کنسولی شاهد رفع چندین مشکل در بخش صدای بازی هستیم و مشکل اسکیل Ultimate هیروی Orisa نیز به کلی رفع شده است.

Overwatch - Doomfist

هیروی Doomfist هفته‌ی گذشته از طریق آخرین بروزرسانی بازی در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت و به این منظور بلیزارد با انتشار یک ویدیو به بررسی این شخصیت پرداخت. در این ویدیو کارگردان بازی، جف کپلن توضیح می‌دهد که این هیرو به تنهایی توانایی مقابله با گروهی از دشمنان را دارد و با سپر دفاعی خود می‌تواند از نبرد‌های سخت جان سالم به در ببرد. شایان ذکر است که بلیزارد درخواست تری کروز را برای صداگذاری هیروی Doomfist رد کرد و انجام این کار را به فرد دیگری سپرد و دلیل این امر نیز تاکنون مشخص نشده است.

کاربران بازی Overwatch هم‌اکنون می‌توانند به صورت رایگان یک جعبه لوت طلایی از طریق سرویس Twitch Prime دریافت کنند که یک آیتم افسانه‌ای را شامل می‌شود. علاوه بر این، کاربران Twitch Prime تعداد پنج جعبه لوت معمولی در ماه اگوست و پنج جعبه لوت معمولی در ماه سپتامبر دریافت خواهند کرد. آیتم‌های رایگان ویژه‌ی کاربران سرویس Twitch Prime به این بازی ختم نمی‌شود و در اواخر سال جاری کاربران این سرویس در بازی Hearthstone و بازی Heroes of the Storm نیز آیتم‌هایی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

متن کامل تغییرات صورت گرفته در این بروزرسانی را می‌توانید در منبع خبر مشاهده کنید و نظرات خود را در این خصوص با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده