// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Virtua Tennis Challenge

بازی اندروید و آیفون Virtua Tennis Challenge تجربه‌ای واقعی از مسابقات و بازی تنیس را در گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد.

سال ۲۰۱۲ سگا با عرضه‌ی یک بازی تنیس جذاب از مجموعه Virtua Tennis فرصتی عالی را برای تجربه اثری باکیفیت فراهم کرد. حال بعد از گذشت پنج سال از زمان عرضه بازی Virtua Tennis Challenge برای گوشی‌های موبایل، سگا باری دیگر این بازی را با بهبود‌هایی در کنترل، به عنوان بخشی از پلتفرم‌ جدید Sega Forever برای اندروید و iOS عرضه کرده است. Sega Forever خدمات جدیدی است که به لطف آن بازیکنان می‌توانند برخی از بازی‌های کلاسیک سگا را به صورت رایگان روی گوشی‌های موبایل خود دانلود و اجرا کنند. طبق اعلام سگا، این کمپانی قرار است تا هر دو هفته یک‌بار یکی از بازی‌های قدیمی را به خدمات Sega Forever اضافه کند که اولین بازی از مجموعه بازی‌های آینده Sega Forever، بازی اندروید و آیفون Virtua Tennis Challenge است.

بازی Virtua Tennis Challenge

بازی از حالت چندنفره لوکال با اتصال از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند

Virtua Tennis Challenge هر آنچه که از یک بازی تنیس روی گوشی‌های موبایل انتظار داشته باشید، در اختیار‌تان می‌گذارد. بازی دارای حالت‌های مختلفی است و می‌توانید با توجه به علاقه‌ی خود یکی از حالت‌ها را برای ورود به مسابقه‌ای نفس‌گیر آغاز کنید. بگذارید در همین ابتدا پیشنهادی را به افرادی که قصد دانلود و نصب این بازی را دارند بدهم؛ کنترل پیش‌فرض انتخاب‌شده توسط سگا، ضعیف، اعصاب خوردکن و شدیدا ناکارآمد است و در نتیجه، بسیاری از بازیکنان در همان ابتدای کار از ادامه انجام بازی صرف نظر می‌کنند. شما می‌توانید کنترل‌‌‌های بازی را با ضربه روی علامت تعجب و وارد شدن به تنظیمات تغییر دهید. بازی کنترلر‌های مجازی متفاوتی را در اختیارتان می‌گذارد و در نتیجه با انتخاب کنترل مورد نظر می‌توانید وارد رقابت‌ها شوید. برای شروع، بهترین حالت بازی بخش تک‌نفره است و با ورود به این بخش می‌توانید وارد تورنمنت‌های روزانه شوید. تورنمنت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا در رقابت با هوش مصنوعی برای تبدیل شدن به مرد شماره‌ی یک تنیس جهان تلاش کنید.

بازی اجازه انتخاب چهره، نام، مهارت و ویژگی‌های دیگر را می‌دهد که بخشی از امکانات بازی محسوب می‌شوند. نخستین حالت بازی SPT World Ranking است که با ثبت‌نام در آن، وارد مسابقات ۱۸ روزه می‌شوید. برای ورود به هر فصل رقابت باید ۱۶۰ هزار سکه پرداخت کنید و پیروزی در رقابت نهایی جایزه‌ای بزرگ را به همراه دارد. حالت دیگری که می‌توانید انتخاب کنید بخش Exhibition Match است که اجازه‌ی انجام مسابقات دو نفره یا چهار نفره را می‌دهد. انجام مسابقات در این حالت به حرفه‌ای شدن شما و فراگیری نکات ریز بازی کمک می‌کند. یکی از امکاناتی که در Virtua Tennis Challenge پشتیبانی می‌شود، حالت چندنفره است که به لطف آن می‌توانید با اتصال گوشی‌های موبایل از طریق بلوتوث به مسابقه با دوستان‌تان بپردازید.

بازی Virtua Tennis Challenge

بازی Virtua Tennis Challenge تجربه‌ای عالی برای علاقمندان به ورزش تنیس است و با گرافیک‌ زیبا و گیم‌پلی روانی که ارائه می‌دهد، قادر است تا بازیکنان را راضی نگه دارد. متاسفانه کنترل ابتدایی بازی بسیار ضعیف طراحی شده و در نتیجه باید حتما از طریق تنظیمات، کنترل بازی را تغییر دهید. با این حال، هرچه که باشد، بازی Virtua Tennis Challenge بهترین و باکیفیت‌ترین بازی تنیسی است که تاکنون برای گوشی‌های اندروید و آیفون عرضه شده و می‌توانید با نصب رایگان آن به مسابقاتی برای بهترین شدن بروید. در انتها اگر با تبلیغات مشکل دارید، باید نسخه بدون تبلیغ بازی را خریداری کنید.

دانلود بازی Virtua Tennis Challenge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده