نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی جدید سازنده Her Story معرفی شد

سازنده بازی مستقل موفق Her Story بازی جدیدی با نام Telling Lies معرفی کرده که قرار است بزرگ‌تر و بهتر از Her Story باشد. 

مقاله مرتبط

Her Story یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۵ بود که توسط سم بارلو ساخته شده بود. حال بارلو در جدید‌ترین اخبار بازی، بازی جدیدی به اسم Telling Lies معرفی کرده که دنباله معنوی بازی Her Story است. طبق گفته بارلو،‌ این بازی قرار است کاملا حس و حالی مشابه Her Story داشته باشد اما در عین حال با بودجه بیش‌تری ساخته می‌شود و حتی بارلو نیم‌نگاهی به بازیگران هالیوودی برای ایفای نقش در آن دارد. 

البته با اینکه بازی حس و حالی شبیه به Her Story خواهد داشت، اما قرار است در آن شاهد کاراکتر‌ها، مکان‌ها و داستان جدیدی باشیم. بارلو برای ساخت این بازی از فیلم‌های تریلر دهه ۷۰ میلادی و مخصوصا فیلم The Conversation فرانسیس فورد کاپولا الهام گرفته است. 

بازی Telling Lies فعلا در مراحل اولیه ساخت است و بارلو در مصاحبه با ورایتی گفته که فعلا در حال نوشتن داستان بازی است. وی همچنین ابراز امیدواری کرده که بتواند ساخت بازی و فیلم‌برداری قسمت‌های لایو اکشن آن را از اواخر ۲۰۱۷ یا نهایتا اوایل ۲۰۱۸ آغاز کنند. 

وظیفه انتشار بازی برعهده کمپانی Annapurna Interactive خواهد بود و این کمپانی روی ساخت بخش‌های لایو اکشن فیلم نیز نظارت خواهد کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده