نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تصاویر جدید از فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال مورد انتتظار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را منتشر کرده است.

تنها یک روز تا آغاز پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones بیشتر باقی نمانده است. حال شبکه HBO تصاویر جدیدی از فصل هفتم این سریال مورد انتظار منتشر کرده است. تمامی این تصاویر متعلق به اولین قسمت فصل هفتم سریال Game of Thrones هستند. در این تصاویر شخصیت‌هایی چون برین از تارث، دنریس تارگرین، سرسی لنیستر، لیانا مورمونت، دلوورس اد، پادریک پین و میرا رید، حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را که توسط وب‌سایت سرگرمی هفتگی منتشر شده‌اند، مشاهده کنید:

Game of Thrones

Game of Thrones

Game of Thrones

Game of Thrones

اولین قسمت فصل هفتم سریال Game of Thrones شب یکشنبه، ۱۶ جولای (۲۵ تیر) از شبکه HBO به روی آنتن خواهد رفت. این قسمت دراگون‌استون (Dragonstone) نام دارد. کار نوشتن فیلمنامه این قسمت بر عهده دیوید بنیاف و دی‌بی وایس، سازندگان سریال، بوده و جرمی پودسوا کارگردانی قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones را بر عهده داشته است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این قسمت

جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون) در حال برنامه‌ریزی برای دفاع از شمال است. سرسی (لنا هیدی) سعی می‌کند شرایط را به نفع خود تغییر دهد. دنریس (امیلیا کلارک) به خانه می‌رود.

فصل هفتم سریال Game of Thrones تنها در ۷ قسمت تولید شده است که نسبت به ۶ فصل اول با کاهش تعداد قسمت روبرو بوده است. ۶ فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده‌اند. با این حال، قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. همچنین زمان قسمت ششم و ماقبل پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز ۷۱ دقیقه خواهد بود. 

همچنین فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر شود. با این حال، هنوز هیچ تاریخ رسمی برای انتشار فصل هشتم این سریال در نظر گرفته نشده است. اخیرا پائولا فیرفیلد، طراح صدای سریال Game of Thrones از احتمال افزایش زمان هر قسمت فصل هشتم این سریال خبر داده است. او به مخاطبان این سریال که در همایش Con of Thrones جمع شده بودند، گفت که زمان قسمت‌های فصل هشتم این سریال در حال بررسی است و احتمالا زمان آن طولانی‌تر از قسمت‌های فصل‌های گذشته خواهد بود. این بدان معنی است که زمان هر ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده