نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار پوسترهای کامیک کان دو سریال The Defenders و The Punisher

شبکه نت فلیکس و مارول پوسترهای کامیک کان دو سریال مورد انتظار The Defenders و The Punisher را منتشر کردند.

فیلمبرداری و تولید فصل اول سریال پانیشر (The Punisher) مدتی می‌شود که به پایان رسیده است و طرفداران در انتظار انتشار اولین تصاویر رسمی از این سریال مورد انتظار هستند. حال به مناسبت کامیک کان سن دیگو امسال که کمتر از یک هفته دیگر برگزار خواهد شد، مارول و نت‌فلیکس اولین پوستر تبلیغاتی رسمی سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند. تمرکز این تصویر روی شخصیت پانیشر با بازی جان برنتال است که طرفداران را دعوت می‌کند تا شاهد اجرای عدالت با چاشنی خشونت و خونریزی در این سریال باشند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Punisher

جان برنتال در نقش فرانک کسل/ پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و  دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، مارول و نت‌فلیکس پوستر کامیک کان سن دیگو سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) را نیز منتشر کرده‌اند. تمرکز این تصویر روی دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست است که چهار شخصیت اصلی سریال نیز هستند. اخیرا نیز تصویر گروهی جدیدی از این سریال منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Defenders

چارلی کاکس در نقش دردویل، فین جونز در نقش آیرون فیست، مایک کولتر در نقش لوک کیج، کریستین ریتر در نقش جسیکا جونز، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، اسکات گلن در نقش استیک، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، ریچل تیلوردر نقش تریش واکر و روزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Defenders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فروردین امسال، مارول و نت‌فلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه، تاریخ انتشار فصل اول سریال The Defenders را رسما تایید و اعلام کردند. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست امسال (۲۷ مرداد) از این شبکه منتشر شود. سریال The Punisher نیز انتظار می‌رود در ماه نوامبر امسال (آبان-آذر) منتشر شود. همچنین انتظار می‌رود دومین تریلر سریال The Defenders و اولین سریال The Punisher در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده