نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

عبور فروش بازی Kamiko روی نینتندو سوییچ از مرز ۱۱۰ هزار نسخه

Kamiko یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ است که با توجه به اخبار بازی جدید، فروش آن از مرز ۱۱۰ هزار نسخه عبور کرده است. 

سیرکل انترتینمنت، ناشر بازی Kamiko، با توئیتی اعلام کرد که فروش این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۱۱۰ هزار نسخه گذشته است. کامیکو یک بازی انحصاری برای کنسول نینتندو است و مدت کمی پس از عرضه‌ی کنسول و در تاریخ ۲۴ فروردین در ژاپن و ۸ اردیبهشت در آمریکا منتشر شد.

این بازی توسط شرکت ژاپنی اسکیپ‌مور ساخته شده است. این استودیو برای ساخت بازی‌های آرکید با گرافیک قدیمی مشهور است و Kamiko هم دقیقاً چنین شرایطی دارد. داستان این بازی در مورد سه دوشیزه معبد مقدس است که برای محافظت از جهان در برابر نیروی شرور انتخاب شده‌اند.  این قهرمانان دروازه‌های عرش را از دشمنان پاک کرده و نیروهای شرور را دفع می‌کنند. و البته یک رئیس ظالم در پایان هر مرحله انتظار دوشیزه‌ها را می‌کشد. هر کدام از آن‌ها می‌توانند به انتخاب خود از یک شمشیر، زره و تیر و کمان در رسیدن به اهدافشان کمک بگیرند.

سیرکل انترتینمنت اطلاعات جالبی در مورد فروش Kamiko بر اساس کشور‌ها ارائه داده است:

از نظر درصد فروش، ژاپن ۲۵ درصد (و در ۶ ماه اول سال رتبه ۴ را در ژاپن از نظر میزان فروش داشت)، ایالات متحده ۴۸ درصد، اروپا + استرالیا ۲۷ درصد و ... . پس ایالات متحده بزرگترین بازار است، هر چند بازار شرقی کاربران بسیاری دارد که انکارناپذیر هستند. همیشه می‌پرسیم که علت فروش بیشتر بازی‌های ملی نسبت به بازی‌های غربی در ژاپن چیست. ما فکر می‌کنیم که این موضوع به بحث قیمت گذاری بازی و فرهنگ و روابط عمومی آن‌ها مربوط است.  

همچنین این کمپانی، Picontier، بازی بعدی اسکیپ‌مور را نیز معرفی کرد. این بازی کوچک در سبک نقش آفرینی بوده که می‌توانید در آن کشاورزی، صنایع دستی، کار در معدن و ماهیگیری را تجربه کنید. نبردها همچنان یک جزء اصلی از گیم پلی خواهند بود و بازی سبک قدیمی خواهد داشت. Picontier برای عرضه روی سوییچ تا آخر امسال در ژاپن برنامه ریزی شده است. اگر این بازی هم به خوبی Kamiko باشد، در اینصورت کاربران نینتندو یک بازی لذت بخش دیگر را تجربه خواهند کرد. شاید Picontier هم به فروش بیش از ۱۰۰ هزار نسخه‌ای برسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده