نویسنده: سهند عباسپور
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

NBA Playgrounds را بالاخره آنلاین روی سوییچ تجربه کنید

اگر سوییچ دارید، از این به بعد می‌توانید دوستانتان را در NBA Playgrounds آنلاین به چالش بکشید و با آن‌ها رقابت کنید.

بازی NBA Playgrounds زمانی که اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شد، با وجود چندین حالت مختلف برای آفلاین بازی کردن، از قابلیت‌های آنلاین بی‌بهره بود. توسعه‌دهنده‌ی این بازی، سیبر اینتراکتیو در زمان عرضه گفت که در چند روز آینده، بخش آنلاین نیز به بازی الحاق می‌شود، اما گویا آماده‌سازی بسته‌ی الحاقی خیلی بیشتر از آنکه استودیو پیش‌بینی کرده بود، طول کشید. ولی بالاخره بعد از گذشت قریب به دو ماه از عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی، این آپدیت در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت مذکور در درجه‌ی اول، قابلیت‌های چند‌نفره‌ی آنلاین را به بازی اضافه می‌کند. شما اکنون می‌توانید برای به دست آوردن جایگاه برتر در جدول رده‌بندی، با دوستانتان به رقابت بپردازید. همچنین با حالت Challenge موجود در بازی، شما هر فردی را که دلتان بخواهد می‌توانید به چالش بکشید. توسعه‌دهنده‌ی بازی می‌گوید:

تنها کافی است هر دو بازیکن یک کد برای بازی کردن با یکدیگر دریافت کنند، وارد حالت آنلاین و بخش Challenge شوند، کد را وارد کنند و یک بازی دوستانه را رقم بزنند.

بازی NBA Playgrounds

آپدیت جدید بازی تغییرات قابل توجهی را هم در بخش پرتاپ توپ پدید آورده است. سیبر توضیح می‌دهد:

ما زمان‌بندی‌های بازی را از نو بازسازی کردیم، یک نمودار جدید اضافه و تمام سیستم را ساده‌سازی کردیم تا استفاده از آن راحت‌تر شود.

در کنار این تغییرات، ۱۵ بازیکن جدید از جمله آیزیاه توماس و دنیس رادمن نیز به لیست بازیکنان اضافه شده‌اند.

به دلیل تاخیری که در آماده‌سازی این آپدیت وجود داشته، متیو کارچ، رئیس سیبر، در اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که استودیو به هر بازیکن NBA Playgrounds روی سوییچ، نسخه‌ای مجانی از بازی Shaq Fu: A Legend Reborn، بازی جدیدی که روی همین پلتفرم خواهد آمد، هدیه می‌کند. آپدیت یاد‌شده به دلایل مختلفی زمان زیادی طول کشید تا آماده‌ی عرضه شود. طبق پستی که کارچ در فیس‌‌بوک خود نوشته، بعضی از این دلایل به خاطر محدودیت‌های نینتندو بوده:

آپدیت و پچ‌هایی که برای این بازی منتشر خواهد شد، در حقیقت روی نینتندو باید به شیوه‌ای متفاوت از هر پلتفرم دیگری مدیریت شوند و ما هم به این دلیل، سیستم جدیدی در دست طراحی داریم تا بتوانیم بروز‌رسانی‌های لازم را به‌موقع و مشابه سایر پلتفرم‌ها آماده و عرضه کنیم.

همچنین کارچ به تغییراتی که قرار است در نسخه‌های پلتفرم‌های دیگر این بازی ایجاد شود نیز اشاره کرد:

حالا که کار آپدیت بازی روی نسخه‌ی سوییچ تمام شده، آپدیت بزرگی روی تمام پلتفرم‌های دیگر در راه است که به زودی جزئیات بیشتری از آن را اعلام خواهیم کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده