نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

اولین تصویر رسمی فیلم Ready Player One منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تصویر رسمی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را که Ready Player One نام دارد، منتشر کرد.

مجله سرگرمی هفتگی در شماره جدید خود اولین تصویر رسمی از فیلم بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) را منتشر کرده است. این فیلم، جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده و قرار است بهار سال آینده اکران شود. در این تصویر، تای شرایدن دیده می‌شود که عینک واقعیت مجازی را روی صورت خود گذاشته تا وارد دنیای مجازی فیلم شود. شرایدن بیشتر برای بازی در نقش سایکلاپس در فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) شناخته شده و قرار است در فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فونیکس) نیز حضور داشته باشد. این عینک بی‌شباهت به عینک سایکلاپس نیست، اما تفاوت‌های بسیاری نیز دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ready Player One

شرایدن در فیلم Ready Player One نقش شخصیتی به‌نام وید اوون واتس ملقب به پارزایول را بازی می‌کند. اتفاقات فیلم در سال ۲۰۴۵ جریان دارد که در آن واتس با یک هدست واقعیت مجازی و یک جفت دستکش مخصوص آن از دنیای واقعی ناپدید و وارد دنیای مجازی که از دنیای فیلم، تلویزیون، انیمیشن، بازی‌های ویدیویی و کامیک بوک تشکیل شده است، می‌شود. این دنیا برای واتس بسیار قابل تحمل‌تر و بهتر از دنیای واقعی است. علاوه بر شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی باشد و براساس کتابی به همین نام در دست ساخت است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده