نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

کنسول ایکس باکس وان ایکس در نمایشگاه گیمزکام 2017 قابل بازی است

مایکروسافت به تازگی اعلام کرد کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در نمایشگاه گیمزکام 2017 قابل بازی خواهد بود.

نمایشگاه گیمزکام 2017 ماه آینده در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) در کلن آلمان برگزار خواهد شد و مایکروسافت قصد دارد حضور پررنگی در نمایشگاه داشته باشد. امروز در جدیدترین اخبار بازی از برنامه‌های این کمپانی برای گیمزکام امسال مطلع شدیم که شامل برنامه‌های زنده، جشنی برای طرفداران و اولین نمایش قابل بازی ایکس باکس وان ایکس برای عموم می‌شود.

در جدیدترین پست منتشر شده در بلاگ میجر نلسون، مایکروسافت جزئیات برنامه‌هایی را که برای گیمزکام در نظر گرفته است افشا کرده؛ برنامه‌هایی که قرار است از ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) آغاز شوند. برنامه زنده کمپانی هم از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شود و شامل اخبار، مصاحبه با سازندگان و نمایشی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس وان خواهد بود. مایکروسافت همچنین از غافلگیری‌ها و جوایز متعددی یاد کرده که قرار است در جریان برنامه زنده از آن‌ها رونمایی شود. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند با تماشای برنامه، علاوه بر آگاهی از برنامه‌های آتی مایکروسافت، جوایز مختلفی هم به دست آورند. قرار است این برنامه زنده از طریق اپلیکیشن میکسر (Mixer) ایکس‌باکس وان و وب‌سایت میکسر پخش شود.

روز بعد از آن، در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، مایکروسافت یک برنامه زنده دیگر با محوریت جشن ۲۰ سالگی سری Age of Empires اجرا خواهد کرد. علاوه بر مصاحبه با سازندگانی که در ساخت سری نقش داشته‌اند، در این برنامه شاهد نمایش جدیدی از بازی Age of Empires: Definitive Edition، ریمستر نسخه ابتدایی سری، خواهیم بود. مایکروسافت همچنین از اشتراک‌گذاری اخبار هیجان‌انگیزی پیرامون بازی در این برنامه گفته است. مانند روز گذشته، این برنامه هم از طریق میکسر پخش می‌شود.

مایکروسافت ضمنا برای بازدیدکنندگان یک جشن طرفداران در نظر گرفته است که از روز آغاز نمایشگاه (۳۱ مرداد) شروع خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد این جشن به زودی اعلام می‌شود. در نهایت هم شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اولین بار به تجربه ایکس‌باکس وان ایکس بپردازند. مایکروسافت قصد دارد در غرفه ایکس‌باکس، علاوه بر نمایش کنسول، تعدادی بازی ایکس‌باکس وان را که امسال عرضه می‌شوند هم به نمایش بگذارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های مایکروسافت در گیمزکام 2017، به بلاگ میجر نلسون مراجعه کنید.

ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ هفتم نوامبر (۱۶ آبان) به قیمت ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده