نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تصویر گروهی جدیدی از سریال The Defenders منتشر شد

مارول و نت فلیکس تصویر گروهی جدیدی را از شخصیت‌های سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) منتشر کردند.

در اردیبهشت امسال، سرانجام کمپانی مارول و نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی The Defenders را منتشر کردند و حال، طرفداران در انتظار انتشار دومین تریلر رسمی این سریال هستند. انتظار می‌رود این تریلر در نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو امسال منتشر شود. حال، مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر تازه‌ای از سریال The Defenders منتشر کرده است. تمرکز این تصویر روی دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست است که چهار شخصیت اصلی سریال نیز هستند و در کنار هم قرار گرفته‌اند. واضح است که در این تصویر، آن‌ها آماده نبرد با اشخاصی می‌شوند که قرار است امنیت محله‌های شهر نیویورک را برهم بزنند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Defenders

چارلی کاکس در نقش دردویل، فین جونز در نقش آیرون فیست، مایک کولتر در نقش لوک کیج، کریستین ریتر در نقش جسیکا جونز، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، اسکات گلن در نقش استیک، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، ریچل تیلور در نقش تریش واکر و روزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Defenders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت پانیشر با بازی جان برنتال، نیز در این سریال وجود دارد.

فروردین امسال، مارول و نت‌فلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه، تاریخ انتشار فصل اول سریال The Defenders را رسما تایید و اعلام کردند. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) از این شبکه منتشر شود. علاوه بر این، در ماه اردیبهشت امسال مارول و نت‌فلیکس پوسترهای متحرکی از فصل اول سریال The Defenders منتشر کردند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده