نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Persona 5 از طریق شبیه‌ساز روی پی سی قابل اجرا شد

Persona 5 اکنون با نرخ فریم کاملاً قابل قبول، بدون مشکلات بصری چشمگیر و بدون باگ و گلیچ، از طریق شبیه‌ساز قابل اجرا روی پی سی است.

به لطف کار خستگی ناپذیر تیم شبیه ساز RPCS3 (برنامه‌‌ای برای پی سی جهت اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 3)، Persona 5 اکنون با نرخ فریم کاملاً قابل قبول، بدون ایرادات بصری چشمگیر و بدون باگ و گلیچ، قابل اجرا روی پی‌سی است. از همه مهمتر، کاربرانی با به اتمام رساندن این بازی، از کار کردن آن به درستی اطمینان داده‌اند.

persona 5

پرسونا 5 یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی است که توسط شرکت آتلوس برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 ساخته شده است. Persona 5 به طور رسمی و قانونی روی پی سی قابل دسترسی نیست و با استفاده از یک شبیه ساز (Emulator) اجرا می‌شود. پرسونا 5 در بررسی زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

بازی Persona 5 با اینکه از کم بودن رویدادهای بازی رنج می‌برد ولی همین هفت رویدادی که برای شما در نظر گرفته شده است، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نکنید. همچنین مکانیزم‌های گیم‌پلی به همراه روایت داستانی بی‌عیب و نقص بازی سبب شده است با یکی از بهترین بازی‌های Jrpg طرف باشیم. 


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده