نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

احتمال حضور گروه یاکوزا در فیلم Avengers 4

کمپانی مارول در حال جذب و استخدام سیاهی لشگر برای بازی در نقش یاکوزا در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) است.

مدت کوتاهی می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به پایان رسیده است و حال مارول استودیو و گروه این فیلم در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 هستند. حال طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت امگا آندرگراند منتشر کرده است، سازندگان این فیلم به دنبال استخدام سیاهی لشگر برای بازی در نقش یاکوزا در این فیلم هستند، اما مارول شرایط خاصی را برای علاقه‌مندانی که تصمیم دارند مراجعه کنند، نیز در نظر گرفته است. این یاکوزاها در یک محله و رستوران ژاپنی حضور خواهند داشت و به شکلی مخفیانه فعالیت می‌کنند.

در اطلاعیه منتشر شده توسط این وب‌سایت، مارول به دنبال استخدام سیاه لشگرهای ژاپنی با جنسیت مرد برای بازی در نقش گروه‌های گنگستری ژاپنی است. سن این بازیگران باید بین ۲۰ تا ۴۹ سال باشد و اندامی لاغر باید داشته باشند. این صحنه در شب فیلمبرداری خواهد شد و در این صحنه قرار است شاهد بارش باران نیز باشیم. همچنین بازیگران باید در گریم انتظار اضافه شدن اندام‌ها و بخش‌های مصنوعی روی صورت خود را نیز داشته باشند. علاوه بر این، برای بخش مراجعین کافه ژاپنی مارول به دنبال استخدام سیاهی لشگرهای زن و مرد است که سن آن‌ها باید بین ۱۸ تا ۸۰ سال باشد و شرایط خاص دیگری ندارد و قرار است نقش آدم‌های معمولی، مراجعین کافه و اشخاص عبوری را بر عهده داشته باشند.

Avengers

این صحنه قرار است در بین تاریخ ۱۷ تا ۱۸ آگوست امسال (۲۶ تا ۲۷ مرداد) فیلمبرداری شود و قرار است اتفاقات آن در یک شب بارانی رخ دهد. طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده است، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 از تاریخ ۱۷ جولای امسال (۲۶ تیر) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز و تا تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) ادامه خواهد داشت. با این حال، هنوز دلیل حضور گروه یاکوزا در این فیلم مشخص نشده است و اطلاعات بیشتری در حال حاضر وجود ندارد. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که این صحنه در خیابان‌های نیویورک جریان دارد یا در کشور ژاپن اتفاق خواهد افتاد. همچنین اخیرا فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War در آتلانتا رسما به پایان رسیده است و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار اولین تصاویر رسمی از این فیلم هستند.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم انتقام‌ جویان (Avengers) بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در تابستان سال گذشته، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده