// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Bomber Friends

در این مطلب به معرفی بازی موبایل Bomber Friends می‌پردازیم که با تمام آثار استودیو هایپرکانی تفاوت دارد.

خلاقیت همیشه یکی از روش‌هایی است که فعالان نوظهور صنعت بازی‌های ویدیویی برای مطرح کردن خودشان به کار می‌برند و خوشبختانه این روزها این عنصر مهم بیش از هر پلتفرم دیگری در بازی‌های موبایل دیده می‌شود. سازندگان این روزها به جای زرق و برق‌های ظاهری و یک‌بار مصرف، سراغ عنصری به نام خلاقیت می‌روند و با پیروی از ساده‌ترین قوانین، بازی‌هایی را پدید می‌آورند که اتفاقا گیم‌پلی پیچیده‌ای هم ندارند، ولی می‌توانند شما را پای گوشی‌تان ساعت‌ها سرگرم کنند.

استودیو هایپرکانی (Hyperkani) نیز نام بزرگی در عرصه‌ بازی‌های موبایل برای اندروید و iOS نیست و بیشتر آثارش هم مربوط به سبک ماشین‌سواری و ریسینگ است؛ اما جدیدترین بازی آن‌ها که تصمیم به معرفی‌اش گرفته‌ایم یک بازی اکشن دوبعدی ساده به نام Bomber Friends است. همان‌طور که از نام این بازی هم پیدا است تنها وسیله بازی برای جنگیدن با دیگران بمب‌های زمان‌داری است که در اختیارتان قرار می‌گیرد. در عوض تا دلتان بخواهد روند بازی سریع است و ذهن شما را به چالش می‌کشد. بازی داستان مشخصی ندارد و از مراحلی تشکیل شده که رفته رفته پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شوند.

Bomber Friends

کل گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی بر این اساس است که شما بایستی با ترکاندن جعبه‌های موجود در نقشه، کلید درب خروج را پیدا کنید و از نقشه فرار کنید. در این راه، موجودات مختلفی نیز وجود دارند که به سوی شما حمله می‌کنند و دو راه بیشتر پیش رو ندارید: یا باید با زمان‌بندی دقیق آن‌ها را منفجر کنید یا اینکه با این‌طرف و آن‌طرف رفتن در نقشه از دست‌شان فرار کنید. یکی از ویژگی‌های جالب بازی این است که اکثر اوقات این خود شما هستید که باعث مرگ خودتان می‌شوید. مکانیزم کلی بازی به این شکل است نباید در مسیر بمبی که کار می‌گذارید قرار بگیرید، اما بارها برای‌تان پیش می‌آید که با بمب گذاری‌های سهل‌انگارانه خودتان را در میان بمب‌هایتان گرفتار می‌کنید و آن بلایی که سر بقیه می‌آوردید، این‌بار سر خودتان می‌آید.

Bomber Friends

اگر از بخش تک‌نفره این بازی خوشتان بیاید، بدانید که بخش چندنفره آن به شدت برای‌تان اعتیادآور خواهد بود. سه حالت بازی‌ مختلف با نام‌های Classic ،Reversi و Team Battle در بخش چندنفره قرار داده شده است که می‌تواند مدت زیادی شما را سرگرم کند. در بخش کلاسیک چهار بازیکن در نقشه قرار می‌گیرند و آخرین بازیکنی که زنده بماند، برنده بازی خواهد بود. البته گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که به‌خاطر از بین رفتن همزمان بازیکنان، نتیجه مساوی می‌شود. هر بازیکنی که سه بار برنده بازی شود، کاپ طلایی را همراه با امتیازات ویژه‌ای به‌دست می‌آورد. در بخش Reversi بازیکنان باید با منفجر کردن بمب‌های خود در هر یک از نقاط نقشه، آن قسمت از نقشه را به رنگ خودشان در بیاورند و در پایان وقت مقرر، هر کسی که قسمت بیشتری را از آن خود کرده باشد، برنده خواهد بود. بخش Team Battle نیز همانند حالت Classic است؛ با این تفاوت که بازیکنان به‌صورت دو به دو هم‌تیمی هستند.

Bomber Friends

علاوه بر این‌ها امکانات مختلفی نیز برای شخصی‌سازی کاراکتر بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با پیشرفت در بخش تک‌نفره و چندنفره بازی، می‌توانید به لباس‌ها و چهره‌های دیگری دسترسی پیدا کنید. تنوع بالای کاراکترها و طراحی جالب نقشه‌ها یکی از برگ‌‌های برنده اصلی این بازی است که آن را ماندگار و دوست‌داشتنی می‌کند. جهت دانلود بازی Bomber Friends برای سیستم‌عامل اندروید یا iOS می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود بازی Bomber Friends

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده