// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Virtua Tennis Challenge برای اندروید و iOS عرضه شد

سگا با انتشار بازی Virtua Tennis Challenge برای اندروید و iOS، به گسترش بازی‌های پلتفرم Sega Forever ادامه می‌دهد.

چند هفته‌ی گذشته بود که سگا با راه‌اندازی پلتفرم Sega Forever برخی از بازی‌های کلاسیک این کمپانی را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. حال این کمپانی قصد دارد تا با اضافه کردن بازی‌های بیشتر به Sega Forever، فهرست بازی‌های این خدمات را گسترش دهد. اکنون بعد از چند هفته دیروز سگا به صورت رسمی بازی Virtua Tennis Challenge را برای اندروید و iOS‌ عرضه کرد.

سگا پیش از این بازی Virtua Tennis Challenge را برای اندروید منتشر کرده بود و این نخستین بار نیست که این بازی در گوگل پلی عرضه می‌شود. با این حال، این کمپانی با بهبود گرافیک بازی و تغییر قیمت آن به رایگان، این بازی تنیس را باری دیگر به عنوان بخشی از Sega Forever در دسترس قرار داده است.

مسابقات تنیس آنلاین، کنترلر لمسی عالی، بازی‌های چهار نفره تنیس و بسیاری از ویژگی‌های دیگر در Virtua Tennis Challenge قرار دارند و شما می‌توانید از همان ابتدا به آنها دسترسی داشته باشید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

خدمات Sega Forever، ابتکاری جدید از سگا است تا بازی‌های کلاسیک این کمپانی را به صورت رسمی برای گوشی‌های موبایل منتشر کند. از جمله بازی‌هایی که اکنون به لطف این خدمات در دسترس قرار دارند می‌توان به بازی Comix Zone و بازی Sonic the Hedgehog اشاره کرد که مدتی قبل در زومجی معرفی شدند. بیشتر بازی‌های خدمات جدید سگا مربوط به بازی‌های Mega Drive می‌شوند.

طبق گفته‌ی سگا هر دو هفته بازی‌ جدیدی به Sega Forever اضافه می‌شود که بازی Virtua Tennis Challenge، اولین بازی این فهرست است. زومجی به زودی این بازی را معرفی خواهد کرد.

دانلود بازی Virtua Tennis Challenge


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده