نویسنده: محمود محرابی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴

Aurora و بازسازی تجربه پلی استیشن Home برای پی سی و پلی استیشن 4

استودیو ان دریمز با توسعه بسته الحاقی Aurora برای بازی Atom Universe تجربه‌ای مشابه پلی‌استیشن هوم را برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 ممکن کرد.

Playstation Home را به یاد دارید؟ دنیای مجازی‌ که سونی برای پلی‌استیشن 3 منتشر کرده بود. برای خود آواتار می‌ساختید و در شهر می‌چرخیدید. با بقیه‌ی افراد تعامل می‌کردید و می‌توانستید به لطف بسته‌های توسعه و Add-on های مختلف که برای آن منتشر می‌شد با دیگر کاربران مینی‌گیم بازی کنید. اگرچه Playstation Home چندین سال قبل غیرفعال شد، اما یکی از فضا‌های مجازی آن با نام Aurora دوباره فعال شده است. 

استودیو ان دریمز‌ (nDreams)‌ توسعه دهنده‌ی Aurora، آن را در قسمتی از جدیدترین بازی خود یعنی Atom Universe برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی دوباره منتشر کرد. این بازی بیشتر یک جهان مجازی است تا یک بازی واقعی و Aurora یه بسته الحاقی برای آن است. Aurora تمام قابلیت‌هایی را که در نسخه‌ی Playstation Home بود از جمله Floating Archipelago و مینی گیمی با نام Orb Runner دارد.  

طبق گفته‌ی توسعه دهنده‌ی Aurora تمام اجزای بازی کاملاً از نسخه Playstation Home آن بازسازی شده‌اند. همچنین چالش و پاداش‌های جدیدی هم به Orb Runner اضافه شده است. 

Atom Universe رایگان و کراس پلتفرم است و از طریق شبکه پلی‌استیشن و استیم امکان دسترسی به این بازی را خواهید داشت. علاوه بر آن Aurora نیز رایگان است ولی اگر یک فضای خصوصی می‌خواهید باید برای آن مبلغی را پرداخت کنید که با این کار به سه آیتم اضافی نیز دسترسی خواهید داشت.


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده