// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر بازی Wolfenstein II: The New Colossus برنامه German or Else را نشان می دهد

تریلر جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus برنامه تلویزیونی آمریکایی را نشان می‌دهد که به دست نازی‌ها افتاده است.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در جریان رویداد E3 2017 با انتشار تریلری به طور رسمی معرفی شد و در تریلر آن شاهد برنامه تلویزیونی به نام «آلمانی یا غیره» بودیم. شو آمریکایی که در آن دوران به دست نازی‌ها گرفته شده است و احتمالا کاربران در حین بازی با آن بیشتر برخورد خواهند کرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ماشین‌ گیمز (MachineGames) و کمپانی بتسدا تریلری دیگری از این بازی منتشر کرده‌اند که تمرکز بیشتری روی این برنامه تلویزیونی داخل بازی دارد.

در تریلر جدید شاهد جلوه‌های تبلیغاتی و سیاسی بودیم که به دست نازی‌ ها در این برنامه جای گرفته است و همچنین این تریلر قصد دارد کاربران را بیشتر با دوره قدیمی نازی‌ها و دنیای این بازی آشنا کند. در ویدیو نشان می‌دهد نازی‌ها نه تنها کل دنیا را اشغال و در دست خود گرفته‌اند بلکه می‌خواهند فرهنگ خود را نیز در تمام دنیا به واسطه‌ی برنامه تلویزیونی آمریکایی گسترش دهند.

همچنین این ویدیو حس تهدیدآمیز از سوی نازی‌ها را نیز به ما القا کرد، طوری که مردم را با عواقبی بد آشنا می‌کند. از طرفی به نظر می‌رسد که نازی‌ها قصد دارند که زبان انگلیسی را از آمریکایی‌ها دور کند و زبان آلمانی را جایگزین آن کند. به هر حال این صحنه‌ها بیشتر قصد دارد که حاکمیت نازی‌ها را روی جهان نشان دهد.

بازی Wolfenstein II: The New Order قرار است با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی عرضه شود. در کنار نسخه اصلی این بازی سازندگان نسخه کالکتور این بازی را نیز که حال‌و‌هوای Gi-Joe دارد با قیمت ۹۹.۹۹ دلار معرفی کردند. در آن سو شاهد کتاب هنری رسمی این بازی بودیم که قرار است توسط کمپانی دارک هورس منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و خود را با اتمسفر دنیای بازی آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده