نویسنده: سهند عباسپور
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Star Wars Battlefront این آخر هفته دو برابر مهمانتان می‌کند

روز‌های پایانی هفته را مهمان ضیافت جدید الکترونیک آرتز در خانه‌ی Star Wars Battlefront باشید. قرار است اکس‌پی‌هایی دو برابر قبل دریافت کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، این آخر هفته بازی Star Wars Battlefront امتیاز‌های دریافتی‌تان را دو برابر حساب می‌کند. الکترونیک آرتز اعلام کرده که این رویداد از ساعت ۱۳:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه شروع شده و تا همین ساعت در روز یک‌شنبه ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.

دو برابر شدن امتیاز منحصر به هیچ نقشه و حالت خاصی از بازی نیست، پس تفاوتی ندارد که چگونه و چطور بازی کنید؛ در هر صورت امتیازاتتان دو برابر حساب می‌شود. احتمالا این رویداد آخر هفته‌ای برای همه‌ی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس خواهد بود.

battlefront

در خبر مرتبط دیگری با مجموعه‌ی Battlefront، الکترونیک آرتز جزئیاتی از بتای Battlefront II را نیز این هفته اعلام کرد. بتای این بازی از تاریخ ۱۴ مهرماه تا ۱۷ همان ماه امسال خواهد بود؛ اما اگر بازی را پیش‌خرید کرده باشید، دسترسی زودهنگام به شما داده خواهد شد و دو روز زود‌تر از دیگران به بتا وارد می‌شوید. بتای Battlefront II این اجازه را به شما می‌دهدکه نبرد عظیم ۴۰ نفره‌ای را در در نقشه‌ی نابو بازی کنید و جزو اولین کسانی باشید که حالت Starfighter Assault را امتحان می‌کنند.

بازی Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه به طور رسمی روی پلتفرم‌های اصلی منتشر می‌شود. برای آگاهی از تریلر‌ها، تصاویر و اخبار قبلی این بازی جدید از مجموعه‌ی جنگ ستارگان به این صفحه مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده