// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Mass Effect: Andromeda را به رایگان دانلود و تجربه کنید

کمپانی BioWare به طور رایگان بازی Mass Effect: Andromeda را برای تمامی پلتفرم‌ها برای تجربه‌ای ۱۰ ساعته در دسترس قرار داد.

بازی Mass Effect: Andromeda هم‌اکنون روی تمامی پلتفرم‌ها به طور رایگان قابل بازی است. بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی  بایوور (BioWare) در توییتر اعلام کرد که کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی می‌توانند هم‌اکنون این بازی نقش‌آفرینی را به طور رایگان تجربه کنند. بایوور در وب‌سایت رسمی خود افزود که کاربران می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت این بازی را به طور رایگان انجام دهند و تجربه‌ای در کهکشان‌ها داشته باشند.

در ادامه می‌توانید از لینک‌هایزیر بازی را روی پلتفرم مورد نظر خود دانلود کنید.

به نقل از سایت دوال‌شاکرز نسخه تجربه رایگان این بازی همانند نسخه‌ EA  و Origin اکسس است که مشترکین این سرویس توانستند طی ماه‌های اخیر آن را تجربه کنند. کاربران با تجربه این نسخه رایگان می‌توانند سفر خود را در اولین کهکشان یعنی Eos آغاز کنند و از بخش تک‌ نفره و چند نفره آن لذت ببرند. در صورتی که کاربران تمایل داشتند که پس از تجربه نسخه رایگان، بازی را خریداری کنند تمامی پیش‌روی آنها در بازی به نسخه کامل آنها انتقال داده خواهد شد.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی، چندی پیش Mass Effect: Andromeda میزبان یک درجه سختی جدید در بخش چند نفره شد که این آپدیت توانست بهبودی‌هایی را در بخش انیمیشن‌های صورت کاراکتر‌ها نیز اعمال کند.

بازی Andromeda فروردین ماه گذشته عرضه شد و در نقد و بررسی زومجی توانست نمره متوسط ۷.۵ را از آن خود کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده