// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Ultimate Briefcase

در بازی اندروید و آیفون Ultimate Briefcase، از بمب‌ها جاخالی دهید، آیتم‌های جدید آزاد کنید و با شخصیت‌های مختلف به بازی کردن بپردازد.

بازی‌های بی‌نهایت زیادی برای گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند و با گیم‌پلی بی‌نهایت، بازیکنان را برای ثبت بیشترین امتیاز ممکن به چالش می‌کشند. از این دست بازی‌ها می‌توان به بازی اندروید و آیفون Crossy Road اشاره کرد که با چهار راه‌های پر ترددش گاهی بازیکنان را تا مرز دیوانگی می‌برد. در این مقاله می‌خواهیم بازی پیکسلی اما جذاب Ultimate Briefcase را معرفی کنیم. جایی که یک ماشین آخرالزمانی روی شهر قرار می‌گیرد و با پایین انداختن بمب و بشکه‌های انفجاری قصد جان قهرمان داستان را می‌کند.

بازی Ultimate Briefcase / زومجی

شما به صورت افقی و عمودی می‌توانید Ultimate Briefcase را بازی کنید

بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد و در محیطی بسته روایت می‌شود. شما باید با کنترل شخصیت اصلی داستان از بمب‌هایی که از آسمان به سمت‌تان روانه می‌شود، دوری کنید و زمان بیشتری را در بازی دوام بیاورید. بازی اندروید و آیفون Ultimate Briefcase گیم‌پلی بی‌انتهایی دارد و در نتیجه تا جای ممکن باید شخصیت اصلی داستان را زنده نگه دارید. یکی از ویژگی‌های بازی قابلیت تجربه آن به صورت عمودی و افقی است و می‌توانید به شکلی که علاقه دارید به تجربه آن بپردازید. توسعه‌دهنده توانسته با تنوع بخشیدن به بمب‌ها، از تکراری شدن روند بازی جلوگیری کند. در حالی که بمب‌های کوچک شعاع کمتری را تخریب می‌کنند، برای فرار از بمب‌های بزرگ باید دقت بیشتری را به خرج دهید. البته تجهیزات حمله سفینه‌ی مرموز به همین جا ختم نمی‌شود و این سفینه از بشکه یا لیزر نیز برای نابود کردن شما استفاده می‌کنند.

شخصیت اصلی داستان نیز بدون سلاح نیست و آیتم‌هایی که از آسمان به زمین می‌افتند، کمک بزرگی برای او هستند. برخی از بمب‌ها سکه و انرژی دارند و با برداشتن سکه‌ها می‌توانید آیتم‌های جدیدی را از بازار خریداری کنید. آیتم‌های خریداری شده به صورت دائم باقی می‌مانند و در جریان مرحله از آسمان به زمین می‌افتند. قهرمان بازی ابتدا یک جان دارد، اما می‌توانید با جمع کردن سکه، جان بیشتری را برای او خریداری کنید. از جمله‌ی آیتم‌هایی قابل خریداری می‌توان به آهنربا برای جمع کردن سکه‌ها، سپر برای ساخت سقفی بتونی یا آیتمی برای آرام کردن زمان اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید شخصیت‌های جدید را با پرداخت مبلغی آزاد کنید. هر شخصیت قدرت ویژه‌ای دارد و با جمع‌آوری انرژی‌ها در جریان بازی قادر به آزادسازی این قدرت هستید. به عنوان مثال، اولین شخصیت با آزاد کردن قدرت ویژه‌ای، کیف خود را روی سرش قرار می‌دهد تا از برخورد بمب‌ها مصون بماند. شخصیت دیگر بازی یک پلیس است که با آزاد شدن قدرتش، بمب‌ها را روی آسمان با تیر می‌زند. این تنوع در تمامی شخصیت‌ها حفظ شده و با آزاد کردن هر شخصیت، حرکت منحصر به فردی را از او مشاهده خواهید کرد.

بازی Ultimate Briefcase / زومجی

بازی اندروید و آیفون Ultimate Briefcase مراحل متنوعی دارد و هر مرحله چالشی را در مقابل‌تان می‌گذارد. اولین مرحله در شهر جریان دارد و مرحله‌ای دیگر در زمین فوتبال آمریکایی رخ می‌دهد. بازی Ultimate Briefcase هرچند دنیای ساده‌ و بی آلایشی دارد، اما با خصوصیاتی که در اختیارتان می‌گذارد، حتی گذران زمان را متوجه نخواهید شد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است و از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از اچیومنت‌ها و همچنین لیدربورد از دیگر امکاناتی است که در این بازی ارائه شده‌اند.

دانلود بازی Ultimate Briefcase


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده