نویسنده: پوریا رستمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

آپدیت جدید بازی No Man's Sky احتمالا ماه آینده منتشر خواهد شد

طبق اطلاعات موجود، ماه آینده احتمالا شاهد انتشار یک بروزرسانی جدید برای بازی No Man's Sky خواهیم بود‌. در ادامه همراه زومجی باشید.

حدود یک سال از انتشار بازی No Man's Sky برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 می‌گذرد. از تاریخ عرضه‌ی آخرین آپدیت بازی در ماه مارس شاهد سکوت استودیو هلوگیمز بودیم. حالا با توجه به جدیدترین اطلاعات موجود، مشخص شده این استودیو در طول این مدت مشغول کار روی یک بروزرسانی جدید برای این بازی بوده است و با یک پروژه واقعیت متناوب عجیب اطلاعاتی پیرامون آن ارائه کرده است.

پروژه‌ی واقعیت متناوب (ARG) استدیو Hello Games از ابتدای ماه ژوئن آغاز شد؛ زمانی که مدیران ساب‌ردیتِ No Man's Sky با یک پیام که حاوی یک پوستر و یک بسته‌ی اطلاعاتی بود، رو‌به‌رو شدند.

طبق اظهارات حساب r/NoMansSkyTheGame در وب‌سایت ردیت، رمزگشایی محتوایی که در پیام مذکور وجود داشت نهایتا منجر به سلسله رشته‌هایی شد که به واژه‌ی Portal ترجمه شدند. این یک سرنخ برای پیشرفت در زمینه پروژه واقعیت متناوب Waking Titan بود. 

پیشرفت در زمینه‌ی پروژه واقعیت متناوب Waking Titan مدار‌ک متعددی را در مورد توسعه‌ی جهان No Man's Sky آشکار کرد. در ادامه‌‌ی بررسی‌های بیشتر، اطلاعات به دست آمده نشان‌گر این بودند که در ماه آگوست سال جاری شاهد انتشار یک بروزرسانی جدید برای بازی خواهیم بود. ارسال اسناد مورد نظر تحت فرمت یادداشت و با نام «S.M.,» صورت گرفت و با توجه به شواهد، مرجع آن‌ها شان ماری، موسس استودیو هلوگیمز است.

در کنار این موضوع، وب‌سایتی هم با نام موسسه‌ی اطلس (Atlas)، شروع به کار کرده است. این وب‌سایت از کاربران خود به عنوان «شهروندِ دانشمند» یاد کرده و از آن‌ها درخواست می‌کند با وارد کردن آدرس ای‌میل خود «به ماهیت واقعیت پی‌ببرند». ثبت نام در این سایت امکان دسترسی شما به یک نظرسنجی و محتویاتی دیگر را فراهم می‌کند. همچنین کاربران وب‌سایت اطلس در قرعه‌کشی یک «اطلس پَس» سطح چهار بازی No Man's Sky نیز شرکت داده می‌شوند.

در نهایت اگر این سرنخ‌ها به معنی انتشار آپدیتی جدید برای بازی باشند، احتمالا در ماه آگوست شاهد یک بروزرسانی جدید برای بازی خواهیم بود که سومین آپدیت آن از زمان انتشار تا به امروز است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده