// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل King Tongue

موز‌ها سلاح به دست گرفتند و میمون‌ها می‌خواهند درس عبرتی به آنها در بازی اندروید و آیفون King Tongue بدهند.

کافی است سری به انیمیشن‌های دوران کودکی بزنید و نگاهی به این انیمیشن‌ها بی‌اندازید. در کارتون‌ها هر حیوانی به میوه یا فرآورده‌ای خاصی علاقه دارد و به عنوان نمونه می‌توان به علاقه گربه‌ به شیر یا علاقه سگ به استخوان اشاره کرد. گاهی نیز ماهی‌ها را می‌بینیم که به کرم علاقه دارند و در ادامه به سراغ خرس‌ها می‌رویم که عاشق عسل هستند. اما میمون‌ها از جمله‌ی معروف‌ترین این حیوانات هستند که به ویژه در بازی Donkey Kong، شخصیت محبوب دنیای بازی‌های نینتندو شاهد جمع کردن موزهای خوشمزه توسط این شخصیت دوست‌داشتنی داستان بودیم. اما اگر موزها برای دفاع از حق خود به نبرد میمون‌ها بروند چه؟ در بازی اندروید و آیفون King Tongue داستانی متفاوت را از نبرد موزها با پادشاه میمون‌ها شاهد هستیم.

بازی King Tongue

با فعال شدن قدرت ویژه، باید با دو انگشت نمایشگر را لمس کنید

پادشاه موزها خسته شده و با تجهیز ارتشی قدرتمند و تا دندان مسلح علیه میمون‌ها اعلان جنگ کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که پادشاه زبان یا King Tongue به نبرد موزها می‌رود تا این شورش را خاموش کند. هرچند موزها سلاح‌های قدرتمندی از موشک گرفته تا بالگرد دارند، اما گوریل یا میمون داستان ما نیز مجهز به سلاحی خدا دادی است:‌ زبان! شما در این بازی باید با پرش به روی آسمان، زبان قهرمان داستان را به دیوار و سکوها متصل کنید و سپس در زمان مناسب به سمت موزها حمله‌ور شوید. موزها و میمون‌ها تنها یک جان دارند و در نتیجه با اولین ضربه شکست خواهند خورد. به همین دلیل باید نهایت دقت را در حمله‌ور شدن به سوی دشمنان داشته باشید تا خدایی نکرده شکست نخورید. پادشاه میمون‌ها در کنار حملات عادی می‌تواند از حمله ویژه‌ای نیز با زدن دو انگشت روی نمایشگر استفاده کند که به صورت همزمان دشمنان را از دور خارج می‌کند.

هر مرحله شامل دشمنان متنوعی با سلاح‌های مختلف می‌شود. در نمونه‌ای برخی از موزها می‌توانند مانند سوپرمن در آسمان پرواز کنند و از سوی دیگر برخی دیگر نیز سوار بر دایناسوری مکانیکی حمله می‌کنند. بازی مراحل مختلفی دارد و در محیطی بسته باید با گرفتن دیوار‌ها با مشت و لقد به سمت دشمنان حمله کنید. موزها در چند موج ظاهر شده و با شما مبارزه می‌کنند و با شکست آخرین دشمن، مرحله به پایان می‌رسد. در کنار میمون قرمز رنگ ابتدای بازی، King Tongue، قهرمان‌های دیگری نیز دارد که با آزاد کردن آنها می‌توانید در محیط‌های جدید به بازی کردن بپردازید. نکته‌ی مهم امکان تجربه کاملا آفلاین King Tongue است، در نتیجه در صورت علاقه می‌توانید در مترو یا اتوبوس نیز به بازی کردن بپردازید.

بازی King Tongue

بازی King Tongue طراحی رنگارنگ و زیبایی دارد و محیط‌های بازی با یکدیگر متفاوت هستند. ترکیب طنز در گیم‌پلی بازی و نمایش کات‌سین‌های کوتاه از ضربات نهایی میمون‌ها، بازی کردن ساخته‌ی استودیوی Ankama Games را جذاب کرده است. البته مسلما نمی‌توان بازی اندروید و آیفون King Tongue را بهترین آرکید گوشی‌های موبایل دانست اما طراحی Old-School و قیمت ۱.۹۹ دلاری آن، King Tongue را به اثری خوب برای بازی کردن تبدیل کرده است. مراحل بازی متنوع هستند و باید به مرور مراحل جدید را آزاد کنید. در صورت موفقیت در زدن چند موز به صورت همزمان، امتیاز بالاتری را به دست خواهید آورد. این بازی در کنار iOS و اندروید، برای ویندوز موبایل نیز عرضه شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده