// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Kubo: A Samurai Quest

با بازی اندروید و آیفون Kubo: A Samurai Quest هرچه بیشتر به اعماق داستان اوریگامی‌ها و جهانی Kubo سفر کنید.

انیمیشن ایست/حرکتی کوبو و دو تار (Kubo and the Two Strings) یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۶ بود و توانست موفقیت خوبی را نیز کسب کند. حال با گذشت نزدیک به یک سال از اکران این انیمیشن زیبا محصول لایکا، استودیوی Fifth Journey Limited اقدام به انتشار بروزرسانی‌های جدیدی برای بازی اندروید و آیفون Kubo: A Samurai Quest کرده است. محصولی متفاوت که با الهام از بازی پازل Candy Crush Saga بازیکنان را برای جمع‌آوری جادوها و اوریگامی‌ها می‌برد.

در جریان بازی می‌توانید با اوریگامی‌های دیگر مبارزه کنید

داستان بازی سفری عمیق‌تر به دنیای کوبو و دوتار را برای بازیکنان رقم می‌زند. در این بازی باید به جای شکلات‌های بازی کندی کرش، سعی کنید تا طلسم‌های مشابه با یکدیگر را به صورت سه‌تایی در کنار یکدیگر قرار دهید و با حذف طلسم‌ها، امتیاز و ستاره‌ی بیشتری را به دست بیاورید. در مراحل از آهنگ آشنای انیمیشن استفاده شده و کوبو، با دوتار معروفش به نواختن موسیقی زیبایی می‌پردازد. بازی در مجموع هفت فصل دارد و هر فصل شامل مراحل پرشماری می‌شود. البته توسعه‌دهنده برای ایجاد فاصله میان این بازی با بازی کندی کرش، ویژگی‌های جدیدی را در بازی گنجانده است. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توانیم به قابلیت مبارزه در بازی اشاره کنیم. در این مراحل باید با قرار دادن شمشیرها در کنار هم کاری کنید تا اوریگامی مبارز، به نبرد حماسی با اوریگامی مهاجم بروند. این روایت الهامی از انیمیشن است که در آن کوبوی داستان گو با نواختن دو تار، داستانی حماسی را باز گو می‌کرد.

هر فصل از Kubo: A Samurai Quest ویژگی‌های جدیدی را برای بازیکنان به همراه دارد. به عنوان مثال، با ورود به فصل دوم،‌ برخی از اوریگامی‌ها در سبزه‌ها گیر می‌کنند و باید به مرور سبزه‌ها را از بین ببرید. این مراحل شباهت زیادی به مراحل کندی کرش دارند و در نتیجه برای عاشقان این بازی آشنا خواهند بود. Kubo: A Samurai Quest داستانی جداگانه را نیز در میان مراحل روایت می‌کند و در این داستان با شخصیت‌های انیمیشن دیداری تازه می‌کنید. با توجه به رایگان بودن Kubo: A Samurai Quest، خریدهای درون برنامه‌ای بخشی از بازی هستند و می‌توانید با پرداخت پول، جعبه‌های مرموزی را برای به دست آوردن اوریگامی‌های کمیاب خریداری کنید. اوریگامی‌های مبارز که از حیوانات مختلفی از گوزن گرفته تا گرگ را شامل می‌شوند، در دسته‌های مختلف از معمول تا افسانه‌ای دسته بندی شده‌اند و شما می‌توانید به مرور آنها را تکامل دهید.

ادامه ماجراجویی کوبو در بازی Kubo: A Samurai Quest برای افرادی که از انیمیشن کوبو و دوتار خوش‌شان آمده می‌تواند جذاب باشد. این بازی رایگان با الهام از بازی موفق و محبوب Candy Crush Saga سعی دارد تا گیم‌پلی متفاوتی را به بازیکنان ارائه دهد، هرچند در نهایت شباهت‌های میان این دو بازی غیر قابل انکار است. درصورتی که در حال حاضر بازی جدیدی برای اجرا ندارید، حتما Kubo: A Samurai Quest را نصب کنید و به نبردی حماسی با اوریگامی‌ها بروید. بازی همچنین خریدهای درون برنامه را پشتیبانی می‌کند که با خریداری الماس می‌توانید در صورت تمام شدن تعداد حرکات یا زمان، فرصت بیشتری را کسب کنید. با پیشروی در بازی اوریگامی‌های جدیدی را به دست می‌آورید.

دانلود بازی Kubo: A Samurai Quest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده