نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Citadel: Forged With Fire برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

بلو آیل استودیوز از توسعه‌ی Citadel: Forged With Fire برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خبر داد و تاریخ دسترسی پیش از موعد به آن اعلام کرد. 

بلو آیل استودیوز، توسعه دهنده‌ی مستقل بازی Slender: The Arrival and Valley امروز اعلام کرد که در حال توسعه‌ی بازی جهان باز جادویی Citadel: Forged With Fire برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. در حالی که زمانی برای انتشار این بازی روی این دو کنسول اعلام نشده، ۴ مرداد، دسترسی پیش از موعد (Early Access) بازی برای پی‌سی فعال خواهد شد.

سیتادل یک بازی بسیار گسترده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد که با موجودات غول‌پیکر مانند اورک‌ها و اژدها مبارزه کنند و با جادو بر فراز دنیا پرواز کنند. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که مجلس جادوگری خود را ساخته و پرچم قلعه را ایجاد کرده، گروه جادوگری ساخته و به جنگ مجلس‌های دیگر بروند. Citadel: Forged With Fire همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کاراکترشان را سفارشی‌سازی کنند و قلعه‌های خود را بسازند در حالی که به صورت همزمان در حال تخریب قلعه‌های دشمنان با استفاده از سیستم تخریب پویا هستند.

در حالی که دسترسی پیش از موعد بازی به زودی فعال خواهد شد، در صورتی که تمایل به تجربه‌ی نسخه‌ی بتا‌ی Citadel را داشته باشید می‌توانید از طریق این فرم ثبت نام کنید. الکس تینتور، مدیرعامل Blue Isle Studios، در باره توسعه‌ی بازی سیتادل و عرضه پیش از موعد آن در استیم، گفت:

Citadel برای ما یک سبک کاملاً جدیدی است؛ بزرگترین هدف ما با این بازی، همکاری نزدیک با جامعه برای ساخت یک بازی جهان باز خیالی است که بتوان آن را با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کرد. این پروژه نتیجه کار ما از روی علاقه بوده و برای دسترسی پیش از موعد آن در تابستان امسال، هیجان‌زده هستیم.

Citadel: Forged With Fire روی پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در زیر تصاویری از این بازی را مشاهده می‌کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده