نویسنده: علیرضا قاسمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

سازنده Farpoint از تغییرات مد نظرش برای پلی استیشن VR بعدی می‌گوید

سازنده بازی Farpoint اخیرا اعلام کرده که دوست دارد سونی در نسخه بعدی پلی‌استیشن VR ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند.

اگرچه پلی استیشن VR از زمان عرضه خود در سال گذشته فروش خوبی داشته است، اما هنوز هم جای پیشرفت دارد. خالق گرن توریسمو اخیرا در مورد کمبودهای پلی استیشن VR صحبت کرده بود. حال، توسعه دهنده‌ی بازی انحصاری پلی‌استیشن VR با نام Farpoint، اعلام کرده که دوست دارد سونی در نسل بعدی این هدست واقعیت مجازی، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند. 

در مصاحبه‌ای با فایندر از ست لوئیسی، موسس شرکت ایمپالس گیر در باره‌ی امیدواری‌اش برای نسخه‌ی بعدی هدست پلی استیشن VR پرسیده شد. در پاسخ، لوئیسی بر اهمیت کنترلرها و ردیابی کنترلر تاکید کرد:

ما احساس می‌کنیم که کنترلر و ردیابی کنترلر بسیار مهم است. ما با کنترلر Aim به دستاوردهای بسیاری رسیدیم و من دوست دارم که بهتر از این هم باشیم. بنابراین من تمایل دارم که نسخه جدید کنترلر حرکتی Move در دستور کار سونی باشد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد که دوست دارد سونی در نسل بعدی پلی‌استیشن VR، امکان شناسایی و شبیه‌سازی فضای کلی اتاق (Room Scale) را نیز به هدست اضافه کند. تا هدست پلی‌استیشن VR هم مانند آکیولس ریفت و HTC Vive بتواند از واقعیت مجازی در ابعاد اتاق پشتیبانی کند.

Room Scale VR

لوئیسی در مورد اهمیت رزولوشن صحبت کرد و گفت که فضای دید هدست اهمیت بیشتری نسبت به تعداد پیکسل‌‌ها دارد:

داشتن فضایی گسترده جلوی چشم‌تان توجه شما را بیشتر جلب می‌کند و فکر می‌کنم که تمرکز سونی بیشتر روی این هدف برای پیشرفت باشد.

Farpoint در ماه می امسال عرضه شد و با قرارگیری در صدر فهرست فروش بازی‌ها در انگلستان، فروش نسبتاً خوبی داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده