// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

رکوردشکنی جدید در رویداد خیریه Summer Games Done Quick

رویداد خیریه بازی‌های ویدیویی شرکت Games Done Quick امسال نیز برگزار شد و با جمع‌آوری ۱.۷ میلیون دلار رکورد جدیدی ثبت کرد.

Games Done Quick که یک موسسه خیریه است، امسال نیز طبق روال همیشگی‌ رویداد تابستانی Speedrunning را برگزار کرد که موفقیت بزرگی را برای آن‌ها در پی داشت. در این رویداد حدود ۱.۷ میلیون دلار از ۳۰ هزار نفر جمع‌آوری شد و بیشترین کمک مالی ۲۰ هزار و ۳۰۰ دلار بود.

رویداد تابستانی Games Done Quick امسال با اختلاف نیم میلیونی از سال گذشته پیشی گرفته است. در این رویداد Streamerها کارهایی را که مردم از آن‌ها می‌خواهند انجام می‌دهند. برای مثال ۲۷۴۰ دلار اعطا شد تا یک Streamer با یک دستش بازی Nier: Automata بازی کند و با دست دیگرش یکی از فیگور‌های این بازی را بگیرد.

Games Done Quick در توییتش به این مناسبت گفته است:

با کمک مالی ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار دلاری تا الان ما بسیار از رویداد سال قبل فاصله گرفته‌ایم! مرسی از همه!

Summer Games Done Quick دومین رویدادی است که از مجموعه رویدادهای Games Done Quick امسال برگزار می‌شود. رویداد قبلی با نام Awesome Games Done Quick نیز امسال برگزار شده  و با اختلاف ۱ میلیونی با سال پیش حدود ۲.۲ میلیون دلار کمک مالی جمع کرده بود.

Earthbound, Portal 2, Super Mario 64 و Halo: Combat Evolved شامل بازی‌هایی می‌شوند که در SGDQ تجربه شدند.

Speedrunning به تجربه‌ی یک بازی با بالاترین سرعت ممکن می‌گویند که در آن بازیکن‌ها سعی دارند با به کار گرفتن ترفندها و برنامه‌ریزی‌های مختلف به این هدف برسند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده