نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

اولین تصویر رسمی فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC اولین تصویر رسمی از فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را منتشر کرد.

وب‌سایت سرگرمی هفتگی اولین تصویر رسمی از فصل هشتم سریال The Walking Dead را منتشر کرد. در این تصویر، شخصیت دریل دیکسون با بازی نورمن ریداس و کارول پلیتر با بازی ملیسا مک‌براید، دیده می‌شوند که پس از چند قسمت دوباره پیش یکدیگر بازگشته‌اند و قرار است با هم همکاری کنند. انتظار می‌رود اولین تریلر فصل هشتم سریال The Walking Dead در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر و تاریخ رسمی شروع پخش هفتگی فصل هشتم این سریال نیز اعلام شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 The Walking Dead

اگرچه در فصل هفتم سریال The Walking Dead شاهد ملاقات دریل با کارول در یک خانه بودیم، اما به نظر می‌رسد که این دو نفر قرار است در صدمین قسمت این سریال در موقعیت بهتری پیش یکدیگر بازگردند و شاهد همکاری این دو نفر برای مبارزه با نیگان با بازی جفری دین مورگان و نیروهایش در طول فصل هشتم سریال The Walking Dead خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل هشتم این سریال منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که شاهد سرعت بخشیدن به اتفاقات سریال در این فصل باشیم.

پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است از پاییز امسال آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که از شبکه AMC روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز بازخواهد گشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده