// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

جزئیات تخفیف ها و امتیازهای دوره جدید بازی GTA Online مشخص شد

کمپانی راک‌استار گیمز جزئیات تخفیف و امتیازات این دوره بازی GTA Online را که شامل اتومبیل و حالت جدید می‌شود، مشخص کرد.

برطبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games) جزئیات تخفیف‌ها و امتیازات ویژه‌ بخش چند نفره Grand Theft Auto V یعنی بازی GTA Online را مشخص کرد. این دوره یک اتومبیل جدید به همراه حالت جدید Overtime Rumble نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. از طرفی جزئیات مسابقات Premium Race و Time Trial نیز مشخص شد.

تخفیف‌ها این دوره مربوط به دفتر‌های Executive می‌شود، از امروز کاربران می‌توانند این دفتر‌ها را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنند. در ادامه می‌توانید از لیست تخفیف‌ها با خبر شوید.

  • ۲۵ تخفیف برای Maze Bank West
  • ۳۰ درصد تخفیف برای Arcadius Business Center
  • ۳۵ تخفیف برای Lombank West
  • ۴۰ درصد تخفیف برای Maze Bank Tower
  • ۲۵ درصد تخفیف برای‌ Executive Garage و Custom Auto Shop
  • ۲۵ درصد تخفیف برای بازساری Executive Garage
  • ۲۵ درصد تخفیف برای بازسازی Custom Auto Shop

از طرفی کاربران از امروز می‌توانند اتومبیل مسابقه‌ای Grotti Cheetah Classic را خریداری کنند. این اتومبیل در کلاس Sport قرار دارد و به طور اختصاصی در فروشگاه Legendary Motorsport در دسترس است، در ادامه می‌توانید نگاهی به اتومبیل جدید بیاندازید.

gta online

علاوه بر تخفیف‌ها، کاربران می‌توانند حالت جدید اتومبیل-محور را که با نام Overtime Rumble در بازی دیده می‌شود، تجربه کنند. این حالت مسابقات تیمی را با ۱۰ بازیکن تشکیل می‌دهد که در آن کاربران باید اتومبیل Ruiner 2000 را به هوا پرتاب کنند و روی سکو‌هایی با اندازه‌های مختلف فرود آورند. بازیکنان می‌توانند تا تاریخ ۲۶ تیر ماه (۱۷ جولای) این حالت را تجربه کنند و از دو برابر اعتبار داخل بازی که شامل دلار جی‌تی‌ای و آرپی می‌شود، بهره ببرند.

مسابقات پریمیوم این دوره مربوط به Big Drop است و در بخش Time Trial نیز شاهد Up Chiliad خواهیم بود. این مسابقات تا تاریخ ۲۶ تیر ماه برگزار می‌شود و به کاربران برتر این مسابقات امتیازات ویژه که شامل دلار جی‌تی‌ای و آرپی می‌شود، تعلق می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از تخفیف‌ها و امتیاز‌های این دوره می‌تواند به سایت راک‌استار مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده