نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

نسخه دمو رایگان بازی The Surge منتشر خواهد شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو اعلام کرده که هفته آینده یک نسخه دموی رایگان از بازی The Surge منتشر خواهد کرد. 

بازی The Surge، جدید‌ترین ساخته استودیو دک 13، چندی پیش برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو، ناشر اثر، اعلام کرد که هفته آینده هر سه پلتفرم مذکور میزبان یک نسخه دموی رایگان از این بازی خواهند شد. 

البته ناشر بازی صرفا با توییتی انتشار نسخه دمو را تایید کرد و اشاره‌ای به محتویات آن نداشت؛ به همین دلیل هم نمی‌دانیم که نسخه دمو چقدر محتوا خواهد داشت یا اینکه از ابتدای بازی آغاز خواهد شد یا خیر. همچنین سازندگان بازی The Surge اخیرا آپدیت جدیدی هم برای آن منتشر کرده‌اند که یک سری باگ‌ها و مشکلات آن را رفع کرده است. برای مثال، پیش از این گاهی باز کردن یک درب امنیتی باعث مرگ شخصیت اصلی بازی می‌شد که این باگ رفع شده است. 

بازی The Surge در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

مهم‌ترین دستاورد استودیو دک 13 در ارتباط با بازی The Surge، ارائه تجربه‌ای است که دیگر نمی‌توان آن را یک تقلید صرف از بازی‌هایی مانند Dark Souls دانست. با اینکه بازی The Surge مشکلاتی مخصوصا از بعد داستانی دارد، اما در کل تجربه‌ای است که بازی کردن آن لذت خاص خودش را داشته و مخصوصا برای افرادی که به دلیل درجه سختی بالای سری سولز از بازی کردن آن محروم مانده‌اند، لذت‌بخش است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده