// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Destiny 2 سخت‌ تر از نسخه اول خواهد بود

در مراحل پایانی بازی Destiny 2 با شرایط سخت‌تر و گزینه‌های محدودتری روبه‌رو خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار بازی، لوک اسمیت، کارگردان بازی Destiny 2، مصاحبه‌ای با سایت IGN داشته و به سخت‌تر بودن این بازی در مقایسه با نسخه اول اشاره کرده است. وی اذعان داشت که مراحل بالاتر بازی Destiny 2 سخت‌تر از نسخه اول خواهد بود. اسمیت گفت:

اگر شما مهمات خود را همانند یک کیف مخصوص گلف تصور کنید، ما از بازیکن می‌خواهیم که قبل از شروع بازی با خود بگوید که برای انجام موفقیت‌آمیز این ماموریت به چه چیزهایی نیاز دارم.

در برخی از مراحل، شما فقط در ابتدا فرصت دارید تا سلاح‌های خود را انتخاب کنید و تا پایان مرحله قادر به تغییر آن نخواهید بود. ما سعی کرده‌ایم اثری سخت‌ طراحی کنیم؛ به ویژه در مراحل پایانی بازی.

در ادامه، اسمیت در مورد برخی از نارسایی‌های بازی Destiny 1 سخن گفت. به عقیده او لذت بردن از نسخه اول بازی گاهی سخت می‌شد؛ به این دلیل که بازیکن نمی‌توانست اهمیت و علت تصمیماتش را درک کند. وی در این‌باره افزود:

چرا من این کار می‌کنم؟ آیا اهمیتی دارد؟ آیا نتیجه‌ای در بر خواهد داشت؟ نسخه اول بازی نتوانست به خوبی به این سوالات پاسخ دهد.

این اولین بار نیست که سازندگان به برخی از ایرادات نسخه اول بازی اشاره می‌کنند. پیش از این، اریک هرشبرگ، مدیرعامل اکتیویژن نیز درباره تعلل استودیو بانجی در زمینه تهیه به‌موقع بسته‌های الحاقی برای بازی Destiny صحبت کرده بود؛ اما این‌بار قرار است یک تیم جدید همراه با بانجی برای کار روی بسته‌های الحاقی مشغول فعالیت شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده